کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هنرمندان به مقابله با تهاجم فرهنگی بپردازند

2 خرداد 1393 ساعت 18:28


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران از هنرمندان متعهد خواست در فضای سایبری به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بروند.
جهانگیر انصاری ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به عملیات شکوهمند بیت‌المقدس، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس باعث شد که معادلات جنگ عوض شده و گفتمان دشمن به وسیله نیروهای ما به هم ریخته و عوض شود.
وی افزود: خرمشهر قریب به ۲۰ ماه در چنگ دشمن بعثی بود که پس از گذشت ماه‌ها نیروی مسلح بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و پشتیبانی مردم قهرمان ایران اسلامی خرمشهر مجدد به دامان ایران بازگشت.
انصاری، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در دفاع مقدس خواند و بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی روز آزادسازی خرمشهر را روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامیده است.
فرمانده سپاه پاسداران گچساران تصریح کرد: هر وقت ایران نسبت به ابر قدرت‌ها به حق نافرمانی کرده و زیر بار ظلم و ستم این جنایتکاران نمی‌رفت؛ انگشت اشاره آمریکای جنایتکار به سمت خوزستان می‌رفته زیرا که منابع نفتی ما در آن جا بوده و با این کار دست بر نقطه حساس اقتصاد ایران می‌گذاشتند.
انصاری با بیان اینکه بیش از ۵ هزار متر مربع از خاک ایران را رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس آزاد کردند، عنوان کرد: درود بر امام و رهبر انقلاب که فرزندان خودرا به شکلی دعوت، آموزش و بصیرت داد که تا هر زمان آن امام فرزانه انگشت اشاره به به هر سمت و سویی می‌کشاند رزمندگان فرمانش را با از خود گذشتگی لبیک می‌گفتند.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های خوبی از جمله عملیات بیت‌المقدس و فتح فاو را خلق کردند تا دشمنان قسم خورده انقلاب شکست را بپذیرند، بیان کرد: این عملیات‌ها گفتمان دشمن را عوض کرده و رزمندگان اسلام با آغاز عملیات بیت‌المقدس آن جنگ نامتقارن را با لبیک به فرمان رهبری و روحیه ولایت‌پذیری با موفقیت به اتمام رساندند.
فرمانده سپاه گچساران خاطرنشان کرد: رزمندگان با وجود یک جنگ نامتقارن و وجود تجهیزات نظامی پیشرفته که ابر قدرت‌ها در اختیار دشمن قرار داد، توانستند بعد از ۲۴ روز خرمشهر را از لوث وجود دشمن پاکسازی کنند.
وی ادامه داد: عملیاتی که بیش از ۶۰ هزار مین را از دشمن خنثی و همه کارشناسان نظامی دنیا را به وجد آورد.
انصاری گفت: رسالتی که شهدا بر عهده ما گذاشتند حتی بر طفلی ساقط نیست و همانطور که امام خمینی (ره) در سال ۴۱ فرمود که یاران من در گهواره‌اند لذا ۸ سال دفاع مقدس را همان اطفال در تاریخ پر فراز و نشیب به نام خود رقم زدند.
فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه  فرماندهان عالی‌رتبه جنگ از امام کسب تکلیف می‌کردند، گفت: همه ما به خود می‌بالیم که فرزندان آن امام بصیری هستیم که سنگ بنای بیداری اسلامی را بعد از ائمه اطهار بنا نهاد.
وی ابراز کرد: امام تنها پیشوای ما نبود بلکه رهبری بیداری اسلامی را در دنیا بر عهده داشت.
این مسئول در پایان استفاده از فضای سایبری و توان هنرمندان در نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را حائز اهمیت دانست.


کد مطلب: 48618

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/48618/هنرمندان-مقابله-تهاجم-فرهنگی-بپردازند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1