تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۴۷۵۶۱۵
در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

معاون بنیاد شهید کشور در یاسوج: برخی داروهای خاص جانبازان را از طریق کوله‌بری وارد کشور می‌کنیم / اعتبارات بنیاد شهید سه برابر شد

۰
معاون بنیاد شهید کشور در یاسوج: برخی داروهای خاص جانبازان را از طریق کوله‌بری وارد کشور می‌کنیم / اعتبارات بنیاد شهید سه برابر شد
کبنا ؛معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه داروی برخی از بیماران خاص جامعه ایثارگری را از طریق کوله‌بری وارد کشور می‌کنیم، گفت: در خصوص تأمین داروی جامعه ایثارگری مشکل خاصی نداریم.
به گزارش کبنا، محمود پاکدل که صبح امروز (چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه 1403)  در مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل سابق و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت به مسأله تأمین دارو جامعه ایثارگری به‌ویژه جانبازان خاص اشاره و اظهار کرد: در حوزه درمان جامعه ایثارگری فقط ۱۸ هزار میلیارد تومان دولت هزینه کرده است.
وی با بیان اینکه اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران امسال سه برابر گذشته شده است، افزود: اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۳۰ هزار میلیارد تومان به به ۹۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این نشان دهنده توجه دولت و مجلس به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است.
پاکدل گفت: به شدت به دنبال مردمی کردن بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم تا امورات ایثارگران را به خود ایثارگران واگذار کنیم.
وی بیان کرد: دولت و مجلس به این نتیجه رسیده‌اند که قوانین مرتبط با امور ایثارگران ایراد دارند و ضانت اجرایی ندارد، قانون استخدام را وظیفه همه دستگاه‌ها دانسته است و اگر دستگاهی در خصوص استخدام‌ها هیچ اقداممی نکند، هیچ ابزار مقابله‌ای در اختیار ما نیست.

پاکدل افزود: کار در بنیاد شهید بسیار سخت است، سخت‌ترین پست سازمانی ما در بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد شهید استان است، اقرار می‌کنم که سختی‌های کار من معاون به اندازه مدیران‌کل استانی نیست، مدیران‌کل حجم کار بسیار بالایی دارند.
وی بیان کرد: آقای پارسیان نژاد فعالیت‌های خیلی خوبی داشته‌اند، و ارتباط خوبی هم با ما داشته‌اند، کار اصلی‌ایشان در صدا و سیما هستند و درخواست استعفا داشتند، که‌ایشان پذیرفت.
پاکدل اظهار کرذ: خواهشی که کردند این بود که از کارمندان بنیاد شهید به عنوان مدیرکل استفاده شود و خود‌ایشان نیز آقای خرم روز را معرفی کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع‌انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: آقای هاشمی معاون استاندار همیشه و همه جا حضور فعال دارند، از‌ایشان می‌خواهم نهایت همکاری با مدیرکل جدید داشته باشند و کمکی به ایثارگران این استان شود.


در این مراسم حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز جایگزین رضا پارسیان‌نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1