بخش چهارم) رصد فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد؛
فیلم و تصاویر | شور انتخاباتی در فضای مجازی / عدل هاشمیپور: والله شرف برای مخالفان پتروشیمی دهدشت نمیگذارم / بزرگواری برای دنیا نیامده است / کنایه جالب بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یاسوج به نماینده /روشنفکر: دانشگاه خانه دوم من است / بهرامی: دلم میخواهد که اصولگرا و اصلاحطلب بر اساس نقش واقعی خودشان عمل کنند تا کشور آسیب نبیند
18 آذر 1402 ساعت 0:17
تنور رقابت انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داغ شده و در این میان فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و سرعت انتشار انکار نشدنی، علاوه بر پل ارتباطی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی و افزایش مشارکت مردمی به عنوان یک ابزار برای تخریب یا تبلیغ کاندیداهای این استان یکهتازی میکند.
تنور رقابت انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با نزدیک شدن به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داغ شده و در این میان فضای مجازی به دلیل سهولت دسترسی و سرعت انتشار انکار نشدنی، علاوه بر پل ارتباطی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی و افزایش مشارکت مردمی به عنوان یک ابزار برای تخریب یا تبلیغ کاندیداهای این استان یکهتازی میکند.
انتخابات، عرصهای است که در آن، شاهد پمپاژ و مانور گسترده اخبار، اطلاعات، تصاویر، ویدئوها و دیگر محتواهای تولیدی هستیم. در این میان، مخاطبان، در یک لحظه، با دهها خبر، برداشت و تحلیل مواجه میشوند که جملگی در قالب «اخبار موثق» یا «صحیح» در فضای مجازی به گردش در میآیند. سوال اصلی اینجاست که در قبال این «تکثر اطلاعات نادرست و درست» چه اقدامی باید انجام داد؟
در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد (بویراحمد، کهگیلویه و گچساران) شاهد رقابت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باهم در فضای مجازی هستیم. سه ماه دیگر تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رفته رفته خود را برای مشارکت پررنگ و حداکثری آماده میکند. کبنانیوز در سلسله گزارشهایی با رصد فضای مجازی آخرین تحولات و تحرکات انتخاباتی نامزدها و تیم رسانهای آنها را مورد بررسی، تجزیه و تحلیل قرار میدهد. کبنانیوز محتوای تصاویر و فیلم را نه تایید و نه رد میکند و صرفاً برای اطلاع عموم و در راستای مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی آنها را منتشر میکند.
به گزارش کبنا، تیم تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس برای ساخت کلیپهای خود آهنگهای متفاوتی را انتخاب میکنند. بر اساس نظر کارشناسان، طرفداران موسیقی پاپ نشان دادند که متمایل به برونگرایی، صداقت و متعارف بودن هستند. طرفداران موسیقی کلاسیک معمولاً درون گراتر هستند و با خودشان و دنیای اطرافشان احساس راحتی میکنند. خلاق هستند و از خودباوری خوبی برخوردارند. علاقمندان به موسیقیهای شاد، اغلب دارای روحیه شاد و سرحال و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و در زندگی به دنبال هیجان هستند و با شنیدن این نوع آهنگها میخواهند به هیجان برسند. در ادامه کلیپهای مربوط به نامزدهای انتخابات مجلس را ببینید.
الف) حوزه انتخابیه شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
1) عدل هاشمی
سردار عدل هاشمی، فعالیت انتخاباتی و دیدارهای مردمی خود را افزایش داده و کلیپهای متنوع با آهنگهای شاد هم از برگزاری جلسات و دیدارهای او در فضای مجازی منتشر شده است.
کلیپ فوق در خصوص پتروشیمی دهدشت است. هاشمیپور در این کلیپ میگوید؛ اگر بخواهند مخالفت نشان دهند، به ولله قسم شرف برای مخالفان نمیگذارم، من از روز اول گفتم، کاری به مسائل سیاسی ندارم و دنبال کار هستم.
کد مطلب: 470176