کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور در بررسی مجوز‌های کسب و کار

23 شهريور 1402 ساعت 19:08

مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با تنها ۷۴۱ تأخیر در بررسی درخواست‌ها ۹۵.۲ درصد، شاخص پاسخگویی به موقع را کسب کرده است.


مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با تنها ۷۴۱ تأخیر در بررسی درخواست‌ها ۹۵.۲ درصد، شاخص پاسخگویی به موقع را کسب کرده است.
طاهر شریف‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع شاخص پاسخگویی به موقع ۳۱ استان کشور در خصوص صدور مجوز‌های کسب و کار طی یک سال گذشته ۹۰.۳ درصد بوده و استان ایلام با کمترین تأخیر در بررسی درخواست‌های ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها ۹۶.۱ درصد پاسخگویی به موقع داشته است.
وی افزود: استان ایلام بالاترین رتبه را در شاخص پاسخگویی به موقع با ۹۶.۱ درصد و تنها ۶۶۰ بررسی با تأخیر درخواست‌ها، به دست آورده و بعد از آن استان کهگیلویه و بویراحمد با تنها ۷۴۱ تأخیر در بررسی درخواست‌ها ۹۵.۲ درصد در شاخص پاسخگویی به موقع را کسب کرده است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بعد از ایلام و کهگیلویه وبویراحمد استان‌های کرمانشاه، اردبیل، همدان، لرستان، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، البرز، گلستان، قم و فارس رتبه‌های سه تا ۱۰ را کسب کرده‌اند.
در مجموع شاخص پاسخگویی ۳۱ استان کشور در خصوص صدور مجوز‌های کسب و کار ۹۰.۳ درصد است.
در ابتدای استقرار دولت سیزدهم نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد ۱۰.۲ درصد بوده که در پایان سال ۱۴۰۱ به ۷.۳ درصد رسید و اکنون نرخ بیکاری به ۶.۷ درصد کاهش یافته است.


کد مطلب: 466957

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/466957/کهگیلویه-بویراحمد-دومین-استان-کشور-بررسی-مجوز-های-کسب-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1