کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

یک دهه شصتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد شد / عمادی حلالیت طلبید / موسوی: من سرباز نظامم

19 ارديبهشت 1402 ساعت 10:37

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آئین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور آئین تودیع و معارفه مدیران کل جدید و سابق بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (19 اردیبهشت ماه 1402) با حضور اکبر نیکزاد_ رئیس بنیاد مسکن کشور_ مراسم تودیع و معارفه مدیران‌کل قبلی و جدید بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این آئین «سید زبیر موسوی» به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد،
همچنین با حضور نیکزاد آئین معارفه مدیرکل جدید استان برگزار و از زحمات «روح الله عمادی» تجلیل شد.
روح الله عمادی_ مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد_ در آئین تودیع خود، اظهار داشت: در سرفصل‌های وظایف با حمایت‌ها و همکاری همکاران آن چه که در بحث نهضت ملی به ما واگذار شد شاهدیم که اقدامات خوبی انجام شده است و در آینده نزدیک هر آن چه بر عهده ما گذاشته شده به سرانجام می‌رسد.
یک دهه شصتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد شد / عمادی حلالیت طلبید / موسوی: من سرباز نظامم
وی با بیان اینکه مسکن روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت‌های استاندار رو به جلو است، افزود: در زمینه عمران روستایی هم استان وضعیت خوبی دارد و ان شاءالله در ادامه هم همکاران این مسیر را به خوبی جلو خواهند برد.
عمادی اظهار داشت: اعتبارات عمرانی استان با همکاری همه مسئولین وضعیت خوبی دارد. در استان هر اقدامی کار شد با همت همه همکاران بوده است.
مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همه تشکر می‌کنم و اگر جایی سفت و سخت گرفتم و کسی ناراحت شد حلالیت می‌طلبم و همچنین از مجموعه مدیریتی استان بخصوص استاندار که همواره ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم.
زیبر موسوی_ مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در آئین معارفه خود، اظهار داشت: ما سربار نظام هستیم و هر کجا که لازم دیده شد خدمت خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه از همه کسانی که به بنده اعتماد کردند، تشکر می‌کنم، افزود: از زحمات آقای عمادی تقدیر می‌کنم و در مسئولیت جدید برای‌ایشان آرزوی توفیق دارم.
موسوی بیان کرد:‌ امیدوارم با همراهی همکاران، به تکلیف خود که خدمت به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است، عمل کنم.
موسوی از نیرو‌های بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد بود که پس از انتصاب نیکزاد در بنیاد کشور، به تهران رفت.
وی متولد ۱۳۶۵ روستای کریک شهرستان دنا بوده و دارای مدرک کارشناسی است.

موسوی ناظر پروژه‌های آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر مالی و پشتیبانی تونل آزادراه تهران شمال و همچنین مدیر پروژه‌های شرکت نوسازی و عمران اکباتان بوده است.
لازم به ذکر است که روح‌الله عمادی جایگزین حسین جنتی مدیرکل قبلی بنیاد مسکن خوزستان شد.


کد مطلب: 462099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462099/یک-دهه-شصتی-مدیرکل-بنیاد-مسکن-کهگیلویه-بویراحمد-عمادی-حلالیت-طلبید-موسوی-سرباز-نظامم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1