تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۵۸۰۷۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
۴۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی از طریق سامانه 111 درخواست خود را به گوش مسوولان رساندند
۱
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد در برنامه گفتگوی تلفنی از طریق شبکه سامد (۱۱۱) با جمعی از مردم استان، گفت: رسیدگی به درخواست های مردمی باید بی واسطه، بدون تعلل و در سریع ترین زمان انجام شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده با اشاره به وظیفه دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم، گفت: خدمت و کار جهادی مسئولین با حضور میدانی و ارتباط مردم عملی می شود.
استاندار عمل به قانون را سر لوحه کار مدیران دانست و گفت: بخش زیادی از مشکلات در اتخاذ به موقع تصمیمات با حضور در بین مردم و با اختیارات مدیریتی برطرف می شود.
وی خدمت به مردم را تکلیف و وظیفه مهم کارکنان دستگاه های اجرایی در هر سطح و مقامی دانست و گفت: مدیران و کارکنان دولت باید شنوای حرف مردم و ارباب رجوع باشند و باید زمان درخواست های مردم و پاسخگویی تا حد ممکن کاهش یابد.
احمدزاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ هزار نفر از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ خواستهها و مشکلات خود را با مدیران کل دستگاهها که روزانه در سامانه سامد حضور پیدا میکردند و همچنین خود من در میان گذاشتهاند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان پاسخگویی به درخواستهای مردمی در سامانه سامد را بالای دو هزار ساعت عنوان کرد.
به گفته استاندار؛ تعداد ملاقاتهایی که مدیران دستگاهها به صورت حضوری داشتند سه هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.
وی عنوان کرد: آمار ارائه شده به غیر از برنامه حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: در سفر به مناطق مختلف و روستاهای استان به صورت حضوری پاسخگوی مردم هستیم که اگر آمار ملاقات در روستاها اضافه شد بیشتر خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بوبراحمد با اشاره به برگزاری میزخدمت در مصلاهای نماز جمعه گفت: مدیران در میزخدمت مصلاها هم پاسخگوی مردم هستند که ۳۳ هزار و ۵۶۰ مورد درخواستهای مردم در میز خدمت مصلاها در سراسر استان بوده که مورد رسیدگی قرار گرفت.
احمدزاده با بیان اینکه در دهه مبارک فجر هم مدیران پاسخگوی درخواستهای مردم هستند، گفت: مردم درخواستهایی در زمینههای مختلف اشتغالزایی و سرمایهگذاری داشتند.
وی عنوان کرد: برخی از مردم درخواستهایی از سازمانهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی داشتند و چون مدیران کل این دستگاهها حضور داشتند اجازه دادیم مردم مستقیما با آنها صحبت کنند.
استاندار بیان کرد: مدیرانی هم که در سامانه سامد حضور نداشتند از فرد متقاضی درخواست کردیم پشت خط بماند و با ایجاد ارتباط با مدیر مربوطه موضوع را مطرح و خواستار پیگیری آن شدیم.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام منازل مردم زلزلهزده سی سخت که متراژ مصوب داشتند احداث و در اختیار آنها قرار گرفت.
احمدزاده افزود: واحدهایی هستند که زیربنای مازاد دارند و باید با هزینه شخصی احداث شوند، چون در این زمینه تماسهایی از مردم داشتیم که خواستار کمک و مساعدت مالی بودند مقرر کردیم بنیاد مسکن این موضوع را از نزدیک بررسی کند.
وی تاکید کرد: برخی از درخواستهای مردم فورا مورد رسیدگی قرار میگیرند اما برخی دیگر نیازمند پیگیری است و تکلیف و نتیجه آن در جلسات مربوطه تعیین می شود.
احمدزاده با اشاره به گلایه مردم از بانکها گفت: برخی از بانکها برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مردم خصوصا افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همکاری خوبی ندارد.
وی بیان کرد: حتی زمان مشخص کردیم و از بانکها درخواست شد مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار داده و همکاری کنند.
احمدزاده عنوان کرد: بانک هایی که همکاری خوبی ندارند با مدیران عامل این بانکها موضوع را مطرح خواهیم کرد و آنها باید با توجه به اینکه سیاستهای دولت در این زمینه اجرا نشده پاسخگو باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تاثیرگذاری ارتباط مردم با سامانه سامد گفت: روزانه تعدای از مدیران در این سامانه حضور دارند و مردم از طریق ارتباط مستقیم با آنها مشکلات و دغدغههای خود را به اطلاع آنها میرسانند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده با اشاره به وظیفه دستگاه های اجرایی در خدمات رسانی به مردم، گفت: خدمت و کار جهادی مسئولین با حضور میدانی و ارتباط مردم عملی می شود.
استاندار عمل به قانون را سر لوحه کار مدیران دانست و گفت: بخش زیادی از مشکلات در اتخاذ به موقع تصمیمات با حضور در بین مردم و با اختیارات مدیریتی برطرف می شود.
وی خدمت به مردم را تکلیف و وظیفه مهم کارکنان دستگاه های اجرایی در هر سطح و مقامی دانست و گفت: مدیران و کارکنان دولت باید شنوای حرف مردم و ارباب رجوع باشند و باید زمان درخواست های مردم و پاسخگویی تا حد ممکن کاهش یابد.
احمدزاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ هزار نفر از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ خواستهها و مشکلات خود را با مدیران کل دستگاهها که روزانه در سامانه سامد حضور پیدا میکردند و همچنین خود من در میان گذاشتهاند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان پاسخگویی به درخواستهای مردمی در سامانه سامد را بالای دو هزار ساعت عنوان کرد.
به گفته استاندار؛ تعداد ملاقاتهایی که مدیران دستگاهها به صورت حضوری داشتند سه هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.
وی عنوان کرد: آمار ارائه شده به غیر از برنامه حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: در سفر به مناطق مختلف و روستاهای استان به صورت حضوری پاسخگوی مردم هستیم که اگر آمار ملاقات در روستاها اضافه شد بیشتر خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بوبراحمد با اشاره به برگزاری میزخدمت در مصلاهای نماز جمعه گفت: مدیران در میزخدمت مصلاها هم پاسخگوی مردم هستند که ۳۳ هزار و ۵۶۰ مورد درخواستهای مردم در میز خدمت مصلاها در سراسر استان بوده که مورد رسیدگی قرار گرفت.
احمدزاده با بیان اینکه در دهه مبارک فجر هم مدیران پاسخگوی درخواستهای مردم هستند، گفت: مردم درخواستهایی در زمینههای مختلف اشتغالزایی و سرمایهگذاری داشتند.
وی عنوان کرد: برخی از مردم درخواستهایی از سازمانهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی داشتند و چون مدیران کل این دستگاهها حضور داشتند اجازه دادیم مردم مستقیما با آنها صحبت کنند.
استاندار بیان کرد: مدیرانی هم که در سامانه سامد حضور نداشتند از فرد متقاضی درخواست کردیم پشت خط بماند و با ایجاد ارتباط با مدیر مربوطه موضوع را مطرح و خواستار پیگیری آن شدیم.
استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمام منازل مردم زلزلهزده سی سخت که متراژ مصوب داشتند احداث و در اختیار آنها قرار گرفت.
احمدزاده افزود: واحدهایی هستند که زیربنای مازاد دارند و باید با هزینه شخصی احداث شوند، چون در این زمینه تماسهایی از مردم داشتیم که خواستار کمک و مساعدت مالی بودند مقرر کردیم بنیاد مسکن این موضوع را از نزدیک بررسی کند.
وی تاکید کرد: برخی از درخواستهای مردم فورا مورد رسیدگی قرار میگیرند اما برخی دیگر نیازمند پیگیری است و تکلیف و نتیجه آن در جلسات مربوطه تعیین می شود.
احمدزاده با اشاره به گلایه مردم از بانکها گفت: برخی از بانکها برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مردم خصوصا افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همکاری خوبی ندارد.
وی بیان کرد: حتی زمان مشخص کردیم و از بانکها درخواست شد مشکلات مردم را مورد رسیدگی قرار داده و همکاری کنند.
احمدزاده عنوان کرد: بانک هایی که همکاری خوبی ندارند با مدیران عامل این بانکها موضوع را مطرح خواهیم کرد و آنها باید با توجه به اینکه سیاستهای دولت در این زمینه اجرا نشده پاسخگو باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تاثیرگذاری ارتباط مردم با سامانه سامد گفت: روزانه تعدای از مدیران در این سامانه حضور دارند و مردم از طریق ارتباط مستقیم با آنها مشکلات و دغدغههای خود را به اطلاع آنها میرسانند.