کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

کریم‌فرخیانی رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان شد

28 فروردين 1399 ساعت 19:17

کریم‌فرخیانی به عنوان رئیس هیئت مدیره فولاد خوزستان منصوب شد.


کریم‌فرخیانی به عنوان رئیس هیئت مدیره فولاد خوزستان منصوب شد.
به گزارش کبنا، بر اساس مصوبه هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان، کریم فرخیانی در تاریخ ( 20 اسفند 98) به عنوان رئیس هئیت مدیره شرکت فولاد خوزستان منصوب شد.
اقتصاد آنلاین نوشت: شرکت فولاد خوزستان تغییراتی را در ترکیب هیئت مدیره اعمال کرد.  علی دارابی و نواب طباطبایی به عنوان اعضا هیئت مدیره جایگزین مهدی رضائی و مجتبی مهری نژاد شدند. همچنین کریم فرخیانی به عنوان رییس هیئت مدیره جایگزین محمدمهدی مومن زاده شد.
بخشی از شرکت فولاد خوزستان زیر مجموعه سازمان ایمیدرو هست که اکنون خداداد غریب‌پور مسئولیت آن را برعهده دارد.
به گزارش کبنا، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امروز (پنجشنبه 28 فروردین ماه 99) در پاتوق مطالبه‌گری دانشجویی می‌گوید: نبود آزمایشگاه نمونه‌گیری مشکلی است که با پی‌گیری‌ها به سرانجام می‌رسد و 2 میلیارد تومان تجهیزات لازم بود که به کمک غریب‌پور مدیرعامل کهگیلویه و بویراحمدی ایمیدرو و البته مهدی روشنفکر منتخب بویراحمد و دنا از یکی از شرکت‌های بزرگ فولاد کشور 2 میلیارد تومان برای راه‌اندازی آزمایشگاه تهیه که در تاریخ 20 فروردین امسال راه‌اندازی شد.
شرکت فولادی که پرویز یزدان پناه از آن می‌برد، همین شرکت فولاد خوزستان است که کریم فرخیانی ریاست هیئت مدیره آن را برعهده دارد و گفته می‌شود که با پیگیری‌ها و تدبیر خداداد غریب‌پور و البته دلسوزی و مدیریت کریم فرخیانی 2 میلیارد تومان پول در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار گرفت.
لازم به ذکر است که شرکت فولاد خوزستان همچنین به خود استان خوزستان و سیستان بلوچستان و سایر استان‌ها و مناطق محروم اعتباراتی را در راستای فرمایشات رهبر انقلاب برای مبارزه با ویروس کرونا کمک کرده است.
 


کد مطلب: 419914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419914/کریم-فرخیانی-رئیس-هیئت-مدیره-شرکت-فولاد-خوزستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1