کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح نمایشگاه نقاشی هفته سلامت در یاسوج(+عکس)

5 ارديبهشت 1397 ساعت 13:27


 
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، امام‌بخش قائدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حوزه هنری و جمعی از مسوولان نمایشگاه ایستگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت در یاسوج مرکز این استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا، قائدی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود ۵۷ اثر نقاشی و خوشنویسی به قلم دانش آموزان و هنرجویان بر روی تخته سفید(وایت برد) مخصوص ساخته می شود.
قائدی با بیان اینکه ۵ تابلو از این نمایشگاه توسط هنرمندان حوزه هنری استان در رشته های نقاشی و خوشنویسی به تحریر در خواهند آمد، افزود: به طور کلی می توان گفت این نمایشگاه، اولین نمایشگاه در سطح استان بوده که با این وسعت و بزرگی برپا شده است.
وی اذعان داشت: در اولین روز از برپایی این نمایشگاه حدود ۲۵ شرکت کننده به ارائه آثار خود پرداختند.
وی سیب را یکی از نمادهای سلامت دانست و گفت: هنرمندان حاضر در این نمایشگاه، این نماد را در آثار خود گنجانده و برای دید عموم به نمایش گذاشتند.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه، آگاهی بخشی تصویری سلامت است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری بر پا خواهد بود.
نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی امروز با حضور دکتر ایلامی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، در کنار ساختمان معاونت غذا و دارو، بالاتر از فروشگاه اتکا افتتاح و تا پایان هفته سلامت پذیرای علاقمندان است.
بنا بر این گزارش، این نمایشگاه با استقبال ویژه دانش‌آموزان و هنرجویان روبرو شد و همچنین برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقه، اجرای سرود و دیگر برنامه‌ها برگزار گردید.
 










































کد مطلب: 333264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/333264/افتتاح-نمایشگاه-نقاشی-هفته-سلامت-یاسوج-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1