کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای «علیمردانی» مردم بدهکار کم‌کاری شما نیستند

4 ارديبهشت 1397 ساعت 0:54


مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی گفت: مردم بدهکار کم‌کاری شما که نیستند.
شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد (دوشنبه ۳ اردیبهشت) به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، فرمانداران شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، باشت و چرام برگزار و یکی از موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، موضوع پل تنگاری بود.
سید حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به وضعیت نامناسب پل تنگاری، اظهار کرد: نه مردم بدهکار پیمانکار کم‌کار هستند و نه ما بدهکار کم‌کاری آقای علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی هستیم.
کاظمی در ادامه تصریح کرد: وضعیت این پل و رفت‌ و آمدها مردم و شهروندان را کلافه کرده است و انتظار می‌رود که در شورای ترافیک تصمیمی اتخاذ شود که در اسرع وقت تکلیف این پل مشخص شود.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به کمک حسین کاظمی آمد و اظهار کرد: حرف آقای کاظمی درست است، در ایام خاص به ویژه ایام عید این مسیر پر تردد می‌شود و مردم با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند، اداره‌کل راه و شهرسازی تکلیف پیمانکار را مشخص کند و اگر پیمانکار هم توان کار کردن را ندارد، او را کنار بگذارند.
فیلی تاکید کرد: ظرف دو هفته آینده تکلیف این پروژه مشخص شود.
بنا بر این گزارش، این پل قدمت بسیار بالایی (حدود ۴۲ سال) دارد، و در ایام عید، آخر هفته به هیچ وجه جوابگوی تردد در این مسیر نیست که لازم است مسوولان راه و شهرسازی استان در این باره چاره‌اندیشی کنند.
در روزهای خاص همانند عید نوروز، عید فطر و روزهای آخر هفته شاهد ترافیک سنگین بر روی این پل هستیم. دهستان دشتروم و روستای تنگاری حد فاصل این جاده پر تردد قرار دارند.


کد مطلب: 333032

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/333032/آقای-علیمردانی-مردم-بدهکار-کم-کاری-نیستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1