کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همایش کوهپیمایی مربیان تربیت‌بدنی استان در باشت (+تصاویر)

30 فروردين 1397 ساعت 20:56


همایش کوهپیمایی مربیان تربیت بدنی استان به میزبانی آموزش و پرورش باشت در این شهرستان برگزار شد.
در مراسم همایش یاد شده، مدیر آموزش و پرورش باشت ضمن تبریک حلول ماه شعبان و تشکر از زحمات کلیه دستاندرکاران برگزاری همایش به‌ویژه رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت، مربیان ورزش و کارشناسان تربیت بدنی و رانندگان گفت: از زمانی که اینجانب تصدی گری پست ریاست اموزش و پرورش باشت را پذیرفته‌ام این سومین باری است که افتخار میزبانی این همایش را در باشت داشته و امیدوارم امروز نیز با لطف حضرت حق و اجرای خوب برنامه‌ها همگی با خاطره‌ای خوش از آن یاد کنیم.
محمود نظری به همکاری و همیاری همه شرکت کنندگان و بانیان برنامه اشاره کرد و ادامه داد: رعایت اصول و قواعد همایش، توجه به حفظ محیط زیست و جلوگیری ازآلودگی آن از برنامه‌هایی است که با تلاش همگانی عزیزان محقق می‌شود.
وی ضمن عذرخواهی از شرکت کنندگان همایش به دلیل وجود کمبودها و نواقصات احتمالی افرود: همایش کوهپیمایی امروز فرصتی است برای تفریح و گردهمایی دوستان و مربیان تربیت بدنی استان که امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرند.
قدردان سرمایه‌های انسانی باشیم
در این مراسم، معاون تربیت بدنی کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از بانیان همایش به‌ویژه آقایان قلی پور و برهانی، گفت: دانش اموزان سرمایه‌های اینده کشور هستند و ما باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم
سید حسن موسوی افزود: تربیت بدنی درس ویژه‌ای است و مربیان این رشته وظیفه تربیت سرمایه‌های انسانی کشور را بر عهده دارند پس باید در کنار دانش آموزان و رازدار گفته‌ها و مشکلات این عزیزان باشند.
وی با تاکید بر جایگاه رفیع آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های آینده کشور، ادامه داد: عدم تربیت صحیح فرزندان و بی توجهی به رشد و سلامت انها موجب عقب افتادگی ما از سایر کشورها می‌شود.
موسوی به مسئولیت مربیان تربیت بدنی در حفظ و ارتقاء سلامت و ورزش دانش آمزان اشاره کرد و گفت: باید با همکاری، همدلی و تلاش همگانی بهترین نتیجه را در انجام وظایف و تربیت فرزندانمان داشته باشیم.
خبرنگار فتح الله پوران پور
 
 
     


کد مطلب: 332011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/332011/همایش-کوهپیمایی-مربیان-تربیت-بدنی-استان-باشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1