کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان ‏

30 فروردين 1397 ساعت 17:41


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از برگزاری طرح بازدید همگانی دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان در هفته مشاغل خبر داد.
فرج اله راد گفت: هفته معرفی مشاغل، که هر ساله در هفته اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می‌گردد، فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی بامشاغل گوناگون و لزوم آن‌ها در جامعه آشنا شوند.
وی اظهار داشت: شغل از نظر لغوی، به معنای به کار واداشتن کسی و آنچه مایه مشغولیت می‌باشد، است. از طریق اشتغال، فرد فعالانه در جریان تولید و خدمات مشارکت می‌کند.
راد تصریح کرد: در دین اسلام، کار یا شغل وسیله‌ای است برای کسب روزی حلال، خدمت به مردمان، جلب رضایت پروردگار و نزدیک شدن به خدا. ارزش انسان در اسلام، به چگونگی و اندازه کار اوست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان داشت: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می‌دهد تا با توجه به علاقه و استعداد و توانایی که دارند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی که نتیجه‌اش انتخاب شغل در آینده می‌گردد، اقدام نمایند.
راد تاکید کرد: این طرح با هدف آگاهی و اطلاع رسانی به آحاد مردم در سطح استان با آموزشهای فنی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندیهای همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.
وی در پایان گفت: طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته مشاغل از ۱ لغایت ۱۱ اردیبهشت جاری به مدت ده روز ادامه دارد و تمامی مراکز آموزشی ما در سطح استان آماده بازدید دانش آموزان علاقمند به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌باشند.


کد مطلب: 331897

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/331897/آغاز-بازدید-دانش-آموزی-مراکز-آموزش-فنی-حرفه-ای-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1