کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشتی معاون رئیس جمهور و «گوهرگانی» در یک جلسه رسمی

28 فروردين 1397 ساعت 18:36


نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در یاسوج مرکز استان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمع دیگری از مسوولان برگزار شد.
در ابتدای این نشست جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در جلسه‌ «همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد» که ۵ خرداد برگزار و او در گیر شد[کلیک کنید]، از او عذرخواهی کرد و گفت: من فرزند روستا هستم و تنها دلیلم برای مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد بود و لذا از شما عذرخواهی می‌کنم.
 
گوهرگانی تاکید کرد: از آقای رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، به خاطر کدورت های گذشته در خصوص اشتغال پایدار روستایی استان حلالیت می‌خواهم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همین حین گفت: آقای رضوی کدورت ها را فراموش کرده
گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: نه، آقای رضوی گفتند که نفرین من باعث تصادف شما شد.
رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بعد از شنیدن حرف‎‌های جعفر گوهرگانی، اظهار: شوخی کردم.
رضوی معاون رئیس جمهور در ادامه گفت: مسوولیت در نظام اسلامی نعمت است و هر فردی حق دارد که مسوولی را در نظام اسلامی مورد نقد و یا استیضاح کند. نباید انتقاد کننده را به مخرب و یا سازنده تقسیم کنیم و کسانی که این تقسیم ها را دارند با مبانی اندیشه های حضرت امام(ره) فاصله دارند.
وی تصریح کرد: بهترین برادر تو کسی است که عیوب تو را گوشزد کند. ما دوست داریم و هیچ گلایه ای هم نداریم.


کد مطلب: 331467

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/331467/آشتی-معاون-رئیس-جمهور-گوهرگانی-یک-جلسه-رسمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1