کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بزودی اسنادی از عمدی بودن حادثه سانچی منتشر می‌شود

22 فروردين 1397 ساعت 23:36


بزودی مدارکی منتشر خواهد شد که احتمال عمدی بودن حادثه و علل و قصور چینی‌ها را در مورد خاموش کردن آتش حادثه سانچی را قابل بررسی بیشتری خواهد کرد.
رضا عبداللهی؛ وکیل خانواده شهدای سانچی در واکنش به سخنان معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: گزارش سازمان بنادر و دریا نوردی خواسته خانواده‌ها را تامین نمی‌کند و بررسی حادثه وچگونگی وقوع آن اولویت خانواده‌ها نیست!
وی افزود: با توجه به گذشت چهار ماه از حادثه و عدم روشن بودن وضعیت خدمه کشتی خانواده آن‌ها تحقیق وتفحص در کشتی را جزو خواسته و لاینفک خود می‌دانند تا با تفحص در کشتی از بلا تکلیفی رهایی یابند.
وی تصریح کرد: بزودی مدارکی منتشر خواهد شد که احتمال عمدی بودن حادثه و علل و قصور چینی‌ها را در مورد خاموش کردن آتش حادثه سانچی را قابل بررسی بیشتری خواهد کرد. هم در خصوص چگونگی استفاده از فوم ضد حریق وهم نحوه استفاده از آن و علل تاخیر در زمان حمله آتش خوار‌ها به نفتکش سانچی با نظر کار‌شناسان رسمی دادکستری پیگیری خواهد شد.
عبداللهی در پایان تاکید کرد: آنچه که خانواده‌ها از مسئولین محترم درخواست دارند خارج نمودن ساختمان و موتور خانه کشتی جهت تفحص است.


کد مطلب: 330394

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330394/بزودی-اسنادی-عمدی-بودن-حادثه-سانچی-منتشر-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1