کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعضی ادارات شرکت سهامی افراد خاصی شده‌ است / رویکرد شورا باوری در مدیران نیست

21 فروردين 1397 ساعت 1:13


نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها گفت: بعضی ادارات‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت سهامی افراد خاصی شده‌اند که امیدوارم با درایت آقای استاندار این ادارات از وجود این افراد پاک شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، فرزاد آذریان در دیدار اعضای شورای اسلامی استان با علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه شورا باوری و شوراپذیری در بین مسوولان و مدیران استان وجود ندارد، تاکید کرد: مسوولان رده‌ بالای استان کهگیلویه و بویراحمد از فرمانداران گرفته تا استاندار، معاونین و مدیران کل شورا باور و شورایاور نیستند.
وی با ابراز تأسف از این وضعیت، تصریح کرد: تا کنون رویکرد شوراباوری در بین مدیران استان مشاهده نکردیم.
عضو شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گریزی به نحوه انتخاب مدیران ارشد استان زد و استاندار درخواست کرد که مدیریت ادارات‌کل را به اهلشان واگذار کند، این استان از قبل  مدیریت‌های کلان که در چارچوب‌های غیرمنطقی و غیراصولی انتخاب شده‌اند، آسیب‌های دیده است.
آذریان ادامه داد: آقای استاندار نباید در انتخاب مدیران تحت تاثیر غوغاسالاری نیروی فشار گروه‌های سیاسی، نماینده و یا افراد خاص قرار گیرد.
وی افزود: مدیریت‌ها باید بر اساس شایسته‌سالاری انتخاب شوند.

عضو شورای اسلامی شهر دهدشت گفت:  در توزیع اعتبارات استانی باید عدالت و توازن صورت گیرد، متاسفانه گاهاً شاهد هستیم در توزیع اعتبارات خیانت‌های سنگین شده است.
آذریان در ادامه بیان کرد: متأسفانه بعضی ادارات‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت سهامی افراد خاصی شده‌اند که امیدوارم با درایت آقای استاندار این ادارات از وجود این افراد پاک شود.
وی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را چکیده خرد جمعی استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: و باید درب اتاق مدیران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد همیشه بر روی آنها باز باشد.
نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی استان‌ها گفت: با توجه به ظرفیت بالای اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در شناخت داشته‌ها، پتانسیل‌ نیروهای مدیریتی و هم در باب آگاهی کامل و اشراف بر مشکلات مردم می‌توانند بازوان مقام عالی دولت در استان باشند، لذا انتظار می‌رود که استاندار با اعضای شورای اسلامی ارتباط بیشتری داشته باشد.
 
 


کد مطلب: 329925

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329925/بعضی-ادارات-شرکت-سهامی-افراد-خاصی-شده-رویکرد-شورا-باوری-مدیران-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1