کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیدار سالمندان رفت

19 فروردين 1397 ساعت 15:06


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های متولی با حمایت بخش خصوصی وضعیت خدمات دهی مراکز توانبخشی در استان را ارتقا دهند.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل بهزیستی، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران با سالمندان دیدار کردند.
وی در بازدید از مرکز توانبخشی و مراقبتی سالمندان «فردوس» یاسوج ضمن دیدار با سالمندان و دلجویی از آنان و اهدای گل، افزود: آغاز امسال مصادف با ماه مبارک رجب است واین ماه بیش از هرچیزی نام حضرت علی (ع) را برای ما تداعی می‌کند و یکی از آموزه‌های امام اول شیعیان توجه به ایتام و افراد بی سرپرست است.
احمدی با تاکید براینکه، مراقبت‌های سالمندان باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: به راین اساس برخود لازم دانستیم که از نزدیک به دیدار این عزیزان بیاییم و با تبریک سال نو وضعیت معیشتی و مسکن آن‌ها را بررسی کنیم.
وی عنوان کرد: در این بازدید از نزدیک از کمیت و کیفیت خدمات دهی این مرکز مطلع شدیم و قرار است از طریق کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن و بهزیستی جهت تامین مسکن و تقویت امکانات رفاهی و آموزشی آن‌ها اقدام کنیم.
احمدی، توجه به مراکز توانبخشی را مهم دانست و گفت: جمعیت کشور آرام آرام به سمت پیر شدن پیش می‌رود و نهادهای متولی مثل بهزیستی و سایر دستگاه‌ها با کمک بخش خصوصی از هم اکنون باید برای تقویت این مراکز اقدام کنند.
استاندار اظهار داشت: این برنامه باید با حفظ عزت و آبروی این افراد تبیین شود و زمینه نشاط و امید را در بین آن‌ها مهیا کند.


کد مطلب: 329695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329695/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-دیدار-سالمندان-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1