کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جاده مرگبار شلالدان باشت باز هم حاثه آفرید/ ۵ مصدوم و مرگ کودک ۴ ساله

16 فروردين 1397 ساعت 12:42


ساعتی قبل بر اثر برخورد یک دستگاه سواری تیبا با تریلر در محور گچساران –باشت منطقه شلالدان ۳ نفر مصدوم وکودک چهارساله(دختر) بعد از انتقال به بیمارستان شهید رجایی گچساران بعلت ضربه مغزی جان باخت.
گفتنی است: کودک فوت شده از اهالی شهرستان لنده استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.
یک کشته و ۶ مصدوم در دو تصادف در شهرستان باشت
روح الله امینی معاون اداری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت گفت: دو فقره تصادف در بخش بوستان از شهرستان باشت ۶ نفر مصدوم و یک نفر فوتی بر جای گذاشت.
امینی گفت: تصادف «تریلر» با پراید در سه راهی ده بزرگ در بخش بوستان رخ داد که۴ مصدوم بر جای گذاشت و مصدومان حادثه با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز جامع خدمات سلامت شبانه‌روزی شهید بهشتی باشت منتقل و پس از اقدامات اولیه پزشکی و پرستاری به بیمارستان شهید رجایی گچساران اعزام شدند.
وی گفت: در این حادثه یکی از بیماران اعزامی دختر بچه ۴ ساله بود که متأسفانه فوت کرد و بقیه مصدومان در بیمارستان شهید رجایی گچساران در حال مداوا هستند.
امینی در ادامه گفت: در تصادف دوم که بین تریلر و دو ماشین «پژو» در منطقه شلالدان دربخش بوستان رخ داد سه مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان بوسیله اورژانس ۱۱۵ به مرکز جامع خدمات سلامت شبانه روزی شهید بهشتی باشت منتقل و پس از مداوای اولیه و اقدامات پزشکی و پرستاری جهت ادامه درمان به بیمارستان «شهید رجایی گچساران» اعزام شدند.
وی گفت: علت تصادفات توسط کارشناسان مربوطه درحال بررسی است.


کد مطلب: 329279

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329279/جاده-مرگبار-شلالدان-باشت-باز-هم-حاثه-آفرید-۵-مصدوم-مرگ-کودک-۴-ساله

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1