کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس از طرح‌های بنیاد برکت «طسوج» چرام / لزوم رسیدگی مسوولان به امام زاده جعفر(ع) (+تصاویر)

16 فروردين 1397 ساعت 2:02


مدیرکل نوسازی مدارس استانکهگیلویه و بویراحمد از طرح‌ها و پروژه های بنیاد برکت در منطقه سردسیری طسوچ چرام بازدید کرد.
به گزارش کبنا از چرام، مدیرکل  نوسازى و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد به همراه کارشناسان و مهندس ناظران آن اداره از بقعه متبرکه امامزاده جعفر(ع) منطقه طسوج و منبع شماره یک آب شرب اهالى دم طسوج و تعیین محل احداث مسجد «زنده یاد جلال فرد» در تنگ آبشور بازدید کردند.
بابایى عضو سابق شوراى شهرستان چرام که به عنوان میزبان و استقبال کننده در محل حاضر شده بود، گفت: مدیرکل نوسازی مدارس استان و هئیت همراه با سفر به مناطق محروم چرام  از جمله تنگ آب شور و دم طسوج بازدید کردند و از نزدیک با کمبودها و ظرفیت هاى مناطق مذکور آشنا شدند.
بابایی گفت: منبع آب طسوج توسط بنیاد برکت و با همکارى اداره امور عشایر احداث شده است و امسال از سوى اداره امور عشایر میزان صد میلیون تومان براى ادامه کار در نظر گرفته شده است
وی با اشاره به ظرفیت گردشگری این منطقه بیان کرد: در آینده نزدیک کار بازسازى بقعه متبرکه امامزاده جعفر( ع) شروع خواهد شد.
براساس این گزارش اداره نوسازى استان جهت بازسازى و تکمیل پروژه هاى بنیاد برکت نظارت می کند و در صورت تایید عملیات اجرایى صورت میگیرد.
 


کد مطلب: 329220

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329220/بازدید-مدیرکل-نوسازی-مدارس-طرح-های-بنیاد-برکت-طسوج-چرام-لزوم-رسیدگی-مسوولان-امام-زاده-جعفر-ع-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1