کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از معابر شهر یاسوج

15 فروردين 1397 ساعت 10:09


شهردار یاسوج گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۲۰۰ کیلومتر از معابر این شهر آسفالت می‌شود.
به گزارش کبنا، نستهن مقدم با اشاره به عمر بالای معابر و وجود چاله‌ها در برخی معابر شهری یاسوج بیان کرد: با توجه به اینکه برخی معابر شهر یاسوج و جداول این شهر بیش از سه دهه از تاریخ احداث آن‌ها می‌گذرد و فرسوده‌اند طرح نهضت آسفالت در تمام معابر این شهر از سال جاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آسفالت و جداول برخی مناطق شهری از بین رفته که به ترمیم و بازسازی کلی نیاز دارد اضافه کرد: طرح نهضت آسفالت طی چهار ماه در شهر یاسوج اجرایی می‌شود.
مقدم اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت آسفالت را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و تاکید کرد: ساختار شهری یاسوج با مشکلات متعدد و معضلات اساسی رو به رو است و رفع این مشکلات نیاز به حمایت ویژه ای از سوی مسئولان استانی دارد.
شهردار یاسوج با بیان اینکه هم اکنون شهر یاسوج علاوه بر ارائه خدمات شهری به جمعیتی افزون بر ۱۳۵ هزار نفر در محدوده خود، مشغول خدمات دهی به جمعیت حدود ۴۰ هزار نفری در مناطق و روستاهای حاشیه این شهر است، گفت: شهر یاسوج نماد و پیشانی استان و متعلق به تمام مردم استان است و که لازم است از سوی شورای برنامه ریزی مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: درآمدهای محدود شهرداری از محل عوارضات جوابگو نیست و امیدواریم شورای برنامه ریزی اعتبار ویژه ای برای آبادانی شهر یاسوج در نظر بگیرد.


کد مطلب: 329150

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329150/آسفالت-۲۰۰-کیلومتر-معابر-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1