کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاج‌گردون با خون با انقلاب و ولایت پیمان بسته است

15 فروردين 1397 ساعت 9:58


متن ارسالی
چند ماهی است که زهر قلم‌های مغرض بر صفحه سفید کاغذ وبرسینه تابناک سایت‌ها به درج مطالبی مشغول‌اند وپرده اخلاق را کنار گذاشته‌اند وبا جدال‌های ساختگی وحاشیه سازی‌ها خسارات جبران ناپذیری بر جامعه ما تحمیل کرده‌اند. زمان محدود است ودامن زدن به کشمکش هاوجدال برسر مسائل حاشیه ای فرصت‌ها را ازبین می‌برد ومناطقی که در چنین فضاهای مسموم قرار می‌گیرد توسعه نخواهند یافت وحاشیه ها بر متن وامور اصلی واساسی غلبه خواهد کرد.
انتقاد سالم دستگیره ترقی است ولی مخالفت‌های دامنه دار و با اغراض سیاسی پیشرفت‌ها را از ما می‌گیرد وما را درسیر باطل قرار می‌دهد. با این مقدمه نکاتی را با ترکیب کلمات عرض خواهم کرد.
۱: حمله به تاجگردون در ذهن حمله کنندگان ونوع مخالفت آن‌ها برای هر خواننده ای روشن است که هرکدام برای رسیدن به اهداف خویش نمایشی به صحنه می‌آورد تا به واسطه بازیگر بزرگ ومعروفی چون تاجگردون دردهای سهمگین خود را در رخداد نمایش مطرح نماید. نگاه ناپسند ونخ نما شده به طراحی کسانی است که از کاروان پیشرفت عقب‌اند ودرتخریب وتحقیر رقیب گاهی عزت بویر احمد گاهی سرحد وگرمسیر وگاهی تکنولوژی فرود گاه راپیراهن عثمان می‌کنند با این تاکتیک پاسخی حاصل نخواهد شد ومردم نشان دادند با تاجگردون وگرمسیر مشکلی ندارند ومحتواودرونمایه نوشته خانم هدایتخواه قبل از انکه متوجه تاجگردون باشد تخریب دیگری را رقم می‌زد.
۲: نکته بعدی که حملات به تاجگردون را شدید تر کرد اتخاذ تصمیم به استبضاح وزیران مربوط به حادثه سقوط هواپیما که بانی آن تاج گردون بود درصدد برآمدند درلابلای گردوغبار حملات نقش تاجگردون را کم رنگ جلوه دهند غافل از اینکه لابی لرها با حضور بهروزنعمتی- فریدون حسنون-د محمد علی وکیلی به رهبری تاجگردون یک گزینه لر به رئیس جمهور معرفی کنند.
گردوغبار دیگری که بپاشد وجزبا چشم مسلح دیده نمی‌شد هاله نوری بود که اطراف شهردار سابق گچساران را گرفت وچنان هیجان زده به صحنه آمد ودرحال ربودن گوی سبقت از بزرگان اصولگرایان بود که ناگهان از حول حلیم دردیگ افتاد.
۳: نکته دیگر به واکنش یک بویر احمدی به نام دکتر صالح نسب اشاره می‌کنم که گفت: من به عنوان یک بویر احمدی به شما می گویم که نه تنها بویر احمد ودنا واستان بلکه تمام ایران تو را می‌خواند والبته به همان وسعت نگاه انتظارات هم از شما فراتر رفته است. تاجگردون فرزند ارزشمند خطه زاگرس اگر درشهرستانهای بویراحمد ودنا کاندیدا شود اعتماد مردم را به همراه خواهد داشت.
۴: وقتی تاجگردون یک جوان ۱۶ ساله بسیجی دروصیت نامه‌اش درسال ۶۱ می‌نویسد زیر تابوت مرا کسانی بگیرند که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشند و بیان می‌دارد ولایت پذیرییم را با خون پذیرفتم وبه حکم وظیفه بلکه به حکم عقل نظام وولایت فقیه را پذیرفته‌ام مسلم است با کسانی که برای مقاصد سیاسی وحفظ جایگاه خود دم از انقلاب و ولایت فقیه می‌زنند زمین تا آسمان فاصله دارد. شهدای ما از جمله شهید تاجگردون برای ماندگار شدن ولایت خون پاک خود را نثار کردند و برای اسلام عزت وکرامت بخشیدند.
تاجگردون در یک جلسه بزرگ ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه دانست وگفت: ولایت فقیه سنگ بنای نظام جمهوری اسلامی است و ظلم ستیزی انقلاب و نظام اسلامی از این اصل مهم و مترقی سرچشمه گرفته است. آیا سخنی شیواتر و زلال تر از این بیان و کلام می‌توان پیدا کرد؟
اما متأسفانه حاشیه گران همان کسانی که حیات سیاسی آن‌ها در ایجاد حاشیه سازی وفراردادن مغزها ونخبگان این استان است با طرح مسائل واهی اعتقاد و اتحاد را به حاشیه برده و نمی‌گذارند مظلومیت استان کهگیلویه و بویراحمد در مسیر و متن اصلی خویش فریاد زده شود.
۵: من بر این باورم که دکتر تاجگردون درقالب جناح نمی‌گنجد و فراتراز مرز بندی‌های معمول است و شخصییتی ملی دارد مورد احترام عقلای استان وکشور است به بزرگان کشور به او احترام می‌گذارند و این یعنی احترام به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد.
البته به آقای تاجگردون یادآور می‌شوم ریاست کمیسیون مجلس که نصیب شما شده است
به حکم محکم باقی نخواهد ماند و این نیز بگذرد و تضمینی برای ریاست در آینده نیست.
انتظار داریم که رویکرد حمایتی و عملکرد نظارتی شما در رابطه با نقطه به نقطه این استان یکسان وهر کاری که برای مردم این استان انجام بدهید برای همیشه در صحیفه استان ودر صفحه سوابق حضرتعالی مثبوت خواهد شد.
------------------------
حمید محمدی‌زاده


کد مطلب: 329136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329136/تاج-گردون-خون-انقلاب-ولایت-پیمان-بسته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1