کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشن عیدانه در «بهمئی» / دهبانی‌پور: جامعه را با نشاط نکنیم، مشکلات روحی مردم کم نمی‌شود

12 فروردين 1397 ساعت 0:12




جشن بزرگ عیدانه شهرستان بهمئی با حضور مردم و مسئولان شهرستان جنب «سد خاکی ممبی» برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این جشن با تبریک سال نو و تقدیر از حضور گسترده مردم در این جشن، خطاب به مردم گفت: جمعیت عظیمی که امروز خلق کردید، وظیفه ما را برای برنامه ریزی‌های آینده خطیر کرده است.
رضا دهبانی پور تصریح کرد: سنگلاخی را که قبل از اجرای برنامه در اینجا می‌دیدم، فکر نمی‌کردم مردم با حضور در آن، این استقبال خوب را داشته باشند.
وی گفت: با توجه به استقبال مردم از این برنامه، سال آینده برنامه عیدانه را با برنامه‌های متنوع‌تر و در مکانی مناسب‌تر برای استفاده بهینه مردم در تقویم برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گنجانیم.
دهبانی پور خاطرنشان کرد: در جامعه با آسیب‌های زیادی روبرو هستیم و آسیب‌های اجتماعی نسل جوان و خانواده‌های ما را تهدید می‌کند.
وی افزود: برای این درد، درمان‌هایی است که یک راه آن شاداب کردن محیط و برگزاری چنین جشن‌هایی برای مردم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم ایجاد شادی و نشاط برای مردم، گفت: باید به این باور برسیم که تا محیط را با نشاط نکنیم، مشکلات روحی مردم کاهش نمی‌یابند.
دهبانی پور ادامه داد: پل سازی، جاده سازی و سایر فعالیت‌های عمرانی همه لازمند اما تا در باورهای ما تغییر ایجاد نشود و اندیشه ورز نشویم و اندیشه ما متعالی نشود، به شادابی نمی‌رسیم.
وی گفت: با وجود کمبود اعتبارات این دست برنامه‌ها را در نقاط مختلف استان برگزار کردیم.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حضور عشایر غیور که با لباس بومی و برنو در جشن امروز حاضر شدند و از کلیه کسانی که در برگزاری این برنامه نقش داشتند، تقدیر و تشکر کرد.(آوای ماغر)


کد مطلب: 328798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/328798/جشن-عیدانه-بهمئی-دهبانی-پور-جامعه-نشاط-نکنیم-مشکلات-روحی-مردم-کم-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1