کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «دلاویز» به حضورش در انتخابات آتی گچساران

11 فروردين 1397 ساعت 1:38


محسن دلاویز در گفت‌وگویی با خبرنگاران پیرامون برخی گمانه زنی‌ها و احتمال حضورش در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: تاجگردون را یکی از شایسته‌ترین نمایندگان تمام ادوار مجالس کشور می دانم، ایشان استاندارد انتخاب مردم شریف گچساران را تغییر داده و امروز هر کسی نمی‌تواند عنوان نمایندگی این مردم فهیم را یدک بکشد، مردم البته قدردان تلاش‌های صادقانه نماینده خود هستند.
دلاویز در ادامه افزود: رابطه‌ام با دکتر تاجگردون فراتر از همشهری و دوست است و او را برادر امین و بزرگ‌تر خود می دانم ضمن اینکه حضورم در انتخابات مجلس در دوره گذشته، با مشورت و خواست دکتر تاجگردون بود.
دلاویز اضافه کرد: دکتر تاج گردون در قالب جناح نمی‌گنجد و فراتر از مرزبندی‌های معمول است، شخصیتی ملی دارد و مورد احترام عقلا و بزرگان کشور است و گرچه نیک می دانم ایشان اصلاح طلب واقعی است و در دوگانه عارف-لاریجانی، انتحاب ایشان دکتر عارف بود با اینکه بسیاری از فهرست امید انتخاب‌های دیگری داشتند.
محسن دلاویز گفت: گچساران امروز کارگاه عمرانی است در حالیکه تمام کشور تخصیص اعتبارات عمرانی در شرایط مناسبی نیست تمام راه‌های منتهی به گچساران امروز صدای توسعه را می‌شنوند حتی روستاهای دوردست دراین چند سال از نعمت گاز و آسفالت، اماکن ورزشی و ... بهره مند شده‌اند.
دلاویز ضمن اذعان به شایستگی‌های نماینده فعلی گچساران و باشت گفت: این بار نیز تردید ندارم مردم عزیز گچساران و باشت، رأی پیشین خود را تکرار می‌کنند چون تفاوت‌ها را احساس می‌کنند و وجدان عمومی بهترین داوری را در این مورد خواهد داشت.
دلاویز به رأی به تاجگردون افتخار و تصریح کرد: مانند مردم دیارم، خدمتگزاران سرزمینم را ستایش کرده و پاسخگوی افتخارآفرینی هاشان بود.


کد مطلب: 328530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/328530/واکنش-دلاویز-حضورش-انتخابات-آتی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1