کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تغییر کرد

8 فروردين 1397 ساعت 19:40


مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تغییر کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز و طی مراسمی محمد رستمی بعد از حدود ۳ سال خدمت در آتش‌نشانی یاسوج جای خود را به هاشم یوسفی دارد.
رستمی در مراسم تودیع خود به اقدامات صورت گرفته در مدت خدمت در آتش‌نشانی یاسوج اشاره کرد و گفت: بازگشایی خیابان جمهوری به سمت آبشار، جابه‌جایی ایستگاه مرکزی که در مدت چند سال به مانعی تبدیل شده بود و برگزاری دوره‌های تخصصی کوهستان، غواصی، اطفای حریق و دعوت از مربیان مجرب کشوری در یاسوج از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: برای رفاه حال نیروهای آتش‌نشانی طرح ۲۴-۴۸ اجرا شد، ضمن اینکه ۷۰ درصد خودروهای مستهلک و فرسوده آتش‌نشانی تعمیر شد و ۹۰ درصد بدهی‌های آتش‌نشانی پرداخت شد.
این مسؤول با اشاره به کمبود تجهیزات آتش‌نشانی افزود: مکاتباتی با دستگاه‌ها انجام گرفت و با همین امکانات بهترین خدمات‌رسانی انجام گرفت.
فارس در این باره نوشت؛ عزل و نصب‌های سیاسی و طایفه‌ای و قومی در استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه رایج بوده و نباید چندان به چنین اقداماتی خرده گرفت بلکه باید نشست و گذشت زمان را نظاره‌گر بود که چه موقع و چگونه این رویه‌های عجیب و غریب تغییر خواهد کرد.
تغییرات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همه جای کشور موضوعی عادی و در چارچوب عرف و قانون است و نمی‌توان مجموعه‌ای را به خاطر این کار سرزنش کرد اما تغییرات مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از موارد بنا به یک سخن قدیمی در این استان «بی رضای خداست».
امروز خبردار شدیم که مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در وسط تعطیلات نوروز تغییر کرد در روزی که نیروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی در آماده باش کامل به سر می‌برند و به جای ایجاد روحیه در چنین مجموعه‌ای و آن هم در چنین روزهایی به کل روحیه خدمت را در پرسنل آتش‌نشانی می‌کشیم.
چنین تغییر و تحولی در چنین روزی تحلیل‌های مختلفی را به دنبال دارد اول اینکه آیا مدیرعامل سابق اقدامی ناشایست و نابخشودنی انجام داده بود که در چنین روزی و این گونه برکنار می‌شود؟
باید از اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم یاسوج پرسید در تعطیلات نوروز که باید به فکر مردم و مسافران و گردشگران باشید آن قدر تغییر یک مدیر برایتان مهم بوده که دست به چنین کاری زده‌اید و آیا همه کارها روی روال بوده و مشکل دیگری نداشته‌اید که در چنین روزی دست به چنین کار مهمی زده‌اید؟
سوال از اعضای محترم شورای شهر یاسوج و شهردار محترم این است که چرا و به چه دلیل در چنین ایامی این گونه باز هم به قول قدیمی‌ها دست پاچه شده‌اید و تغییر یک نیروی امدادی را در تعطیلات عید کلید زده‌اید و آیا روزهای خوب دیگری نبود که آن را به امروز موکول کرده‌اید.
بی‌گمان تغییر یک نیروی امدادی در چنین روزی هرگز از روی تدبیر و درایت نبوده که چنین با عجله مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج را برکنار کرده‌اند اما باز جای تعجب نیست که در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین اقدامات عجیب و غریبی را در اوج آماده باش نیروهای امدادی شاهدیم چرا که اصولا برای برخی مسوولان و تصمیم‌گیرندگان استان ما بسیاری از مصلحت‌ها مهم و با ارزش نیست.


کد مطلب: 328193

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/328193/چرا-مدیرعامل-آتش-نشانی-یاسوج-تغییر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1