کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعاتی در باره کاندیداتوری «وکیلی» در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ

11 فروردين 1397 ساعت 2:15


این روزها در فضای مجازی فرد و یا افرادی مطالبی  مبنی بر کاندیداتوری «محمدعلی وکیلی» در حوزه کهگیلویه بزرگ نشر می‌دهند و تاکنون «وکیلی» و نزدیکان به او هیچ گونه اظهار نظری در این باره نکرده‌اند.
اگر چه این مسئله دور از ذهن به نظر می‌آید و «محمدعلی وکیلی» اگر چشمی به نمایندگی مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، قطعاً در حوزه بویراحمد و دنا کاندیدای مجلس خواهد شد.
در خبرها اینگونه توشته‌اند که؛  زمان زیادی تا انتخابات دور یازدهم مجلس باقی نمانده است و از هم اکنون شاهد آرایش انتخاباتی و برنامه ریزی برای این امر هستیم.
حوزه کهگیلویه تاکنون شاهد حضور چهره اصلاح طلب نبوده و شرایط لاهوتی و منطقیان نیز کار را به جایی رسانده که باید شوکی به این حوزه توسط اصلاح طلبی خارج از این دایره داده شود.
دکتر وکیلی نماینده تهران و عضو هیات رئیسه مجلس است و با لیست امید توانست وارد مجلس شود اما هیچ چیز درباره آینده لیست و شرایط آن قابل رصد نیست چرا که تابع عوامل متعددی است.
بنابراین دکتر وکیلی با توجه به این که پدر او اصالتاً چرامی است و داماد او هم اتفاقاً از حوزه کهگیلویه است و از سوی دیگر دوستان زیادی در این بخش دارد احتمال حضور وی را در این حوزه تقویت می‌کند.
«وکیلی» در همایش توسعه شهرستان بهمئی شرکت کرد و از سویی وقتی با مخالفت فراکسیون امید نتوانست در مجلس علیه آخوندی سخنرانی کند وقت خود را به عدل هاشمی داد.
به نظر می‌رسد همه چیز برای آمدن وکیلی به حوزه کهگیلویه بزرگ آماده شده تا برای اولین بار یک اصلاح طلب از این حوزه به‌مجلس راه پیدا کند.


کد مطلب: 328064

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/328064/شایعاتی-باره-کاندیداتوری-وکیلی-حوزه-انتخابیه-کهگیلویه-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1