کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید فرماندار بویراحمد از محل عملیات جست‌وجوی جانباختگان سانحه هوایی یاسوج / کناری: مسوولان به جد پای کار هستند (+تصاویر)

6 فروردين 1397 ساعت 19:02


فرماندار بویراحمد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج و عملیات جست‌وجو اجساد جانباختگان بازدید و از نزدیک وضعیت را مورد بررسی قرار دادند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی کبنانیوز به منطقه، اظهار کرد: امروز با همراهی جمعی از مسوولان از محل عملیات جست‌وجو اجساد جانباختگان و سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج توسط بالگرد هلال‌احمر بازدید کردیم.
وی گفت: شرایط در ارتفاعات دنا برای نشستن بالگردها و عملیات جست‌وجو بسیار سخت بود و ما توانستیم با هلی‌برن کردن لوازم و تجهیزات لازم و مقداری آذوقه را در اختیار تیم‌های امدادی حاضر در محل سقوط هواپیما قرار دهیم.
کناری گفت: تعدادی اجساد هم پیدا شده که به دلیل شرایط سخت امکان انتقال آنها وجود نداشت.
وی افزود: همه مسوولان در حال پیگیری هستند که هر چه زودتر این عملیات به پایان برسد.
فرماندار بویراحمد گفت: خانواده‌های داغدیده باید بدانند که خادمین خودشان در استان کهگیلویه و بویراحمد به جد پیگیر هستند تا هر چه زودتر اجساد به دست این خانواده‌های عزیز و صبور برسد.
کناری از تیم‌های امدادی و به ویژه نیروهای هلال‌احمر قدردانی ویژه کرد و گفت: حقاً و انصافاً در حال تلاش و پیگیری هستند و از هیچ کوششی هم فروگذاری نمی‌کنند.


کد مطلب: 327971

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327971/بازدید-فرماندار-بویراحمد-محل-عملیات-جست-وجوی-جانباختگان-سانحه-هوایی-یاسوج-کناری-مسوولان-جد-پای-کار-هستند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1