کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای هاشمی باید زبان و زمان سیاست و لابی را بلد باشید

6 فروردين 1397 ساعت 1:41


متن ارسالی
روزگاری که درخشش فرزندان کهگیلویه بزرگ در عرصه میدان رزم هشت سال دفاع مقدس نامی و آوازه‌ای داشتند همه به دلاوری غیور مردانش رشک می‌ورزیدند. وم دتی بعد در عرصه مدیریت‌های استانی حضور فرزندان کهگیلویه بزرگ با حمایت نمایندگان ادوار گوناگون برگ زرینی در کارنامه استان رقم زدند و توانستند با حضور خود بخشی از محرومیت را مرتفع وجلوی بسیاری از اجحافها وتبعیض ها را بگیرند.
اما متاسفانه در این دوسال دوران جناب عدل هاشمی نماینده مردم کهگلیویه بزرگ عملاً نخبگان از جهتی و عامه مردم از سوی دیگر سر در گریبان شده‌اند.
عدل هاشمی‌پور نماینده مردم که دارای واژگان محدودی می‌باشد هنوز نتوانسته است زبان پارلمان را خوب بفهمد و از زبان لابی پارلمان برای پیشبرد امور استفاده نماید.
ایشان در این دو سال دانش آموز مودب مجلس بود تا این که نا خواسته در موافقت با استیضاح وزیر راه وشهرسازی سخنانی بیان کرد که نوع بیان ایشان وزن وی را به مجلس و دولت و موکلان نشان داد تا لبخندی تلخ از دور به مردم خوب کهگلیویه بزرگ نشان داده شود.
ایشان بعد از استیضاح ناموفق و آخرین تیر را با هجمه به استاندار استان برپیکر نحیف کهگلیویه بزرگ زد. هجمه با واژگانی که موجب تحقیر موکلان است نه مایه مباهات آنان.
لذا توصیه‌ای داریم خدمت جناب هاشمی حالا که یار شاطر نیستی بار خاطر نباش. ما موکلان متوجه شده‌ایم که فشنگ‌های شما مشقی بوده و امید صیدی وجود ندارد. و حالا یاد گرفته‌ایم که باید کرسی نشین پارلمان زبان سیاست را خوب بداند.
زمان لابی را تشخیص دهد. شمشیر برنده نظارت را در استیفای حقوق مردم به موقع از غلاف بیرون بیاورد و نگذارد به موکلینش ظلم روا دارند و تحقیر شوند.
 


کد مطلب: 327935

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327935/آقای-هاشمی-باید-زبان-زمان-سیاست-لابی-بلد-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1