کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختتامیه جشنواره «مشک و ملار» در گچساران / از اظهارات متفاوت «تاجگردون» تا حضور پررنگ مدیران نفتی (+تصاویر)

6 فروردين 1397 ساعت 0:32


اختتامیه سومین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی مشک و ملار با حضور هنرمندان استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و مسئولان استانی و شهرستانی در بوستان روستای سرابننیز برگزار شد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در آیین اختتامیه سومین دوره بازی های بومی محلی مشک و ملار در گچساران، ضمن تبریک سال ۹۷گفت:ابتدا به خانواده هایی که درطول سال ۹۶ داغ دیده اند عرض تسلیت دارم و از سهم خودم از همه آنها پوزش می طلبم.
غلامرضا تاجگردون افزود: چرا که ناگزیرم به خاطر اینکه مردم باید زندگی کنند و ادامه حیات دهند ،امروز این جشن را برگزار کردیم و ان شاءالله روح بزرگ این عزیزان در کنار آقا امام حسین (ع) محشور شوند و برای خانواده های این عزیزان از درگاه خداوند منان صبر جزیل خواستاریم.
تاجگردون درادامه نیز اظهارکرد:برپیکرهای پاک عزیزانی که هنوز برقله پرافتخاردنا هستند درود می فرستیم و ان شاءالله ملت ایران دیگر غمی نبیند.
نماینده مردم گچساران و باشت عنوان کرد:برنامه مشک و ملار یک علامت است و بیانگر این است که ما سال ۹۷ را با شادی و خوشی و با دلی پاک و مهربانی آغاز می کنیم وبه جز این چیز دیگری نیست؛نه لهو و لعبی است و نه کار خاصی.
وی درادامه بیان کرد: فقط می خواهیم بگوییم که درشهر ما و در این خطه از ایران عزیز و استان کهگیلویه و بویراحمد و درکنار دیگر هنرمندان می خواهیم سال جدید را به خوشی آغاز کنیم.مردم عزیز ترک، لر،بختیاری ،بویراحمدی،بهبهانی و همه و همه ازهر قشری در کنار هم هستیم و در کنار هم بوده ایم و خواهیم بود.
تاجگردون افزود:این شادی و کف زدن ها برای این است که مردم عزیزگچساران و کهگیلویه و بویراحمد دعا کنید خداوند این آرامش و این همنشینی را از ما نگیرد ،همه ما بهانه ای هستیم که خوب زندگی کنیم ،بهانه ای هستیم که بهتر زندگی کنیم و فرزندانمان امیدوارتر باشند به آنچه که ما می خواهیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مشک و ملار جشنواره ای است که در دهستان های این شهرستان برگزار شده و امروز روز اختتامیه این جشواره است.حالا دوستان به نوعی بیان کردند که درسال آینده این جشنواره را به صورت بین المللی اجرا می کنیم.
وی خاطر نشان کرد:احتمالا منظور دوستان برگزاری جشنواره درسطح منطقه ای و ملی بوده نه بین المللی،اما درجشنواره بین المللی چه کسی بخواهد در این جشنواره خوانندگی کند باید فکر رد صلاحیت مان را هم بکنید.
تاجگردون تصریح کرد:امیدواریم هرچیزی که هست همان چیزی باشد که دل شما خوش باشد و آرام؛ حداقل من ، دوستانم ، همراهانم و این هنرمندان اگر هیچ کاری در طول دوران خدمت مان نکرده باشیم یک کار کرده ایم و آن هم یک روز دل این مردم را شاد کردیم.
گفتنی است: حضور دسته جمعی مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران(مدیرعامل و مدیران واحدها) در جشنواره مشک و ملار از نکات بارز این جشنواره بود.

 


کد مطلب: 327794

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327794/اختتامیه-جشنواره-مشک-ملار-گچساران-اظهارات-متفاوت-تاجگردون-حضور-پررنگ-مدیران-نفتی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1