کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مدیرکل اسناد اوقاف کشور از بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد / برگزاری طرح «آرامش‌بهاری» در ۲۸۰۰ امامزاده

5 فروردين 1397 ساعت 13:49


حجت‌الاسلام حسین اژدری مدیرکل اسناد و امور ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از
استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز حجت‌الاسلام حسین اژدری مدیرکل اسناد و امور ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با حضور در بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد طرح آرامش بهاری را در این استان مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.
حجت‌الاسلام اژدی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری برای پنجمین سال متوالی در سطح کشور برگزار می‌شود که امسال این طرح در دو هزار و ۸۰۰ امامزاده و بقاع متبرکه برگزار شد.
وی گفت: دو هزار ۱۰۰ مبلغ از قم و هزار و ۸۰۰ مبلغ بومی در طرح آرامش بهاری به کار تبلیغ مسائل دینی و فرهنگی می‌پردازند.

مدیرکل اسناد و امور ثبتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه طرح آرامش بهاری، طرح خوب و باعظمتی است، اظهار کرد: این طرح با اعزام ۴۰ مبلغ از قم و در ۵۱ بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزار است.
وی افزود: در بازدیدی که از بقاع متبرکه داشتم، الحمدالله در همه این بقاع کارهای عمرانی خوبی صورت گرفته و خیلی از آنها زیبایی‌های خوبی پیدا کرده‌اند.
حجت‌الاسلام اژدی استقبال از طرح آرامش بهاری را امسال خوب توصیف  کرد و گفت: در سال ۹۵، ۴۰ میلیون نفر زائر از طرح آرامش بهاری استقبال کردند، اما هنوز آمار دقیقی از سال جدید در دست نیست.


کد مطلب: 327672

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327672/بازدید-مدیرکل-اسناد-اوقاف-کشور-بقاع-متبرکه-کهگیلویه-بویراحمد-برگزاری-طرح-آرامش-بهاری-۲۸۰۰-امامزاده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1