کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش تند «حاج عدل» و «زارعی» به سخنان توهین‌آمیز نماینده رباط کریم

4 فروردين 1397 ساعت 0:46


 
نماینده شهرستان رباط کریم در کلیپی که پخش شده بود، به قوم لر توهین‌هایی را کرد که عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ به مطالب مطرح شده واکنش نشان داد.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: فهم و درایت و شعور قوم لر بر هیچکس پوشیده نیست و افراد کوته بینی چون نوروزی با توهین به قوم بزرگ لر هیچگاه بزرگ و عزیز نخواهند شد.
سردار عدل هاشمی پور افزود: نماینده توهین کننده رباط کریم و بهارستان به قوم لر پاسخ مناسب خود را دریافت خواهد کرد و او باید منتظر واکنش شدید نمایندگان لر تبار در مجلس باشد.
سردار هاشمی پور تاکید کرد: عزیزان قوم لر در سراسر کشور بدانند توهین جناب نوروزی که وجود و حضورش در مجلس مدیون قوم لر در رباط کریم و بهارستان است بدون پاسخ فرزندان شما در خانه ملت نخواهد ماند.
وی با محکوم کردن توهین نماینده رباط کریم به قوم لر افزود: متاسفانه اینگونه افراد درک درستی از بزرگی و شرافت قوم عزیز و با افتخار لر ندارند و چون تسلطی بر زبان خود ندارند هر جسارتی را بدون تفکر و تعقل بیان می کنند.
نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد: فهم و درایت و شعور قوم لر بر هیچکس پوشیده نیست و افراد کوته بینی چون نوروزی با توهین به قوم بزرگ لر هیچگاه بزرگ و عزیز نخواهند شد.
سردار هاشمی پور خاطرنشان کرد: نمایندگان لر تبار مجلس با تمام توان و شهامت در مقابل اهانت به قوم بزرگ خود خواهند ایستاد و حتما واکنش شایسته ای به این فرد متوهم خواهیم داد البته به وی پیشنهاد می شود سریعا و تا دیر نشده از قوم بزرگ لر عذرخواهی و طلب بخشش نماید.
غلام‌محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این زمینه گفت: قوم لر همواره در تاریخ پر افتخار بوده و این قوم تماما شیعه در انقلاب و جنگ تحمیلی همواره در خط مقدم بوده و این گونه اظهارات جای تعجب و تاسف دارد.
زارعی افزود: این نماینده مجلس که بودن خود در مجلس را مدیون لرها می باشد لازم است تا سریعا عذرخواهی نموده و در غیر اینصورت نمایندگان لرتبار مجلس واکنش مناسبی را در زمان مناسب نشان خواهند داد.


کد مطلب: 327459

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327459/واکنش-تند-حاج-عدل-زارعی-سخنان-توهین-آمیز-نماینده-رباط-کریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1