کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون حکومت خودمختاری راه‌اندازی کرده‌ای؛ نخبگان قربانی‌ صاحبان قدرت شده‌اند

3 فروردين 1397 ساعت 2:15


متن ارسالی

جناب آقای غلامرضا تاجگردون نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
در گردهمایی ۱۷ /۱۲/ ۱۳۹۶ در تالار بهار که به مناسبت سالگرد انتخاب خود و اعلام گزارش عملکرد تشکیل گردید، در این رابطه به عنوان کسی که از نزدیک با ظلم و اجحاف مشاورین و مباشرین در نظام فئودالی و طاغوت آشنایی کامل دارم، مواردی را بنابه وظیفه شهروندی و دینی یادآور می‌شوم:
۱- درگزارش سالانه خود بحث نامه کروبی را بدون طرح مفاد نامه بیان کرده و گفته‌اید همه باید از اشتباهاتشان عذرخواهی کنند و آقا هم باید از اشتباه خود عذرخواهی کند. این موضوع چه ارتباطی با گزارش عملکرد شما داشت.
۲- از دیدگاه بسیاری از مردم فهیم گچساران و باشت، شما یک نوع حکومت خودمختاری در شهرستان‌ها راه اندازی کرده‌اید، به طوری که ادارات از حکومت مرکزی و قوانین پیروی نمی‌کنند و صرفاً تابع دستور شما و بستگانتان می‌باشند.
۳- کلیه پروژه‌های عمرانی بدون رعایت قوانین به اقوام و افراد خاص واگذار می‌گردد و حتی اگربه افراد دیگری واگذار می‌شود بازهم عملاً مجری آن پروژه‌ها، دوستان و اقوام شما هستند (پروژه‌های ملی راه سازی تا آب کشاورزی در این قالب اجرا می‌شود و خرید امکانات پروژه‌ها خصوصاً لوله‌ها از یک شرکت خاص می‌باشد).
۴- دادن مسئولیت به افراد با تعهدات قبلی، به طوری که از نظر اکثریت مردم، هیچگونه اختیاری از خود ندارند.
۵- به کارگیری نیرو درادارات بدون ضوابط و صرفاً بر اساس دستور شما با ملاک اینکه چند دوره به شما رأی داده‌اند، بوده و حتی کسانی که یکبار رأی داده باشند، مدنظر شما نیستند (پتروشیمی، بیمارستان‌ها، صنعت بهره برداری نفت و گاز گچساران و ...)
۶- بازگشت ناعادلانه نیروهای اخراجی از شرکت نفت: که براساس این دستورمیبایست افرادی که سابقه کار دراین شرکت را داشته‌اند به کار گرفته شوند، در حالی که ۵۰% نیروهای بکارگرفته شده هیچگونه سابقه کار در شرکت نفت را ندارند و از بازگشت افرادی که بیش از ۱۰ ماه سابقه کار در آن شرکت را داشته‌اند جلوگیری شده است.
۷- طرح بحث زمین خواری از ناحیه شما بسیار مایه خرسندی است در صورتی که مسئولین زیربط صادقانه موارد زمین خواری را از سال ۱۳۴۲ تا کنون مورد بررسی قرار داده و زمین خواران را به مردم معرفی نمایند.
۸- ایجاد اختلاف بین طوایف از جمله استفاده از جوانان به عنوان بادیگارد، در صورتی که اگر نیاز به حفاظت دارید بایستی از نیروهای انتظامی و امنیتی استفاده کنید.
۹- توجه نکردن به توصیه‌های پسرعموی انقلابی‌تان حاج بهرام تاجگردون.
۱۰- بی توجهی به آرمان‌های شهید احمدرضا تاجگردون، شهیدی که نقد جدی به روند زندگی گذشته خود داشته است.
۱۱- در اختیار گرفتن رسانه‌ها و فضای مجازی برای فریب افکار عمومی خصوصاً جوانان
در پایان به عنوان یک معلم سالخورده شما را نصیحت می‌نمایم برای حفظ و تداوم ارزش‌های اسلامی و وحدت مردم، بیشتر از این مسیر جدایی و نفاق اندیشه‌های گذشته را احیاء ننمایید که همه طوایف باشت باوی و سایر اقوام و شهروندان محترم این دو شهرستان از این رهگذر آسیب بسیار دیده‌اند و نخبگان آن‌ها به پای صاحبان قدرت قربانی شده‌اند و چنانچه این روال ادامه داشته باشد در شرایط مناسب پیگیری خواهد شد.
------------------------------------
حاج الله کس راهی
-----------------------------------


کد مطلب: 327273

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327273/آقای-تاجگردون-حکومت-خودمختاری-راه-اندازی-کرده-ای-نخبگان-قربانی-صاحبان-قدرت-شده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1