کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات سی‌امین روز امداد در ارتفاعات «دنا»

29 اسفند 1396 ساعت 1:58


مشاور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در سی‌امین روز عملیات امدادی حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج تعداد ۱۰ نفر از نجات گران آذربایجان شرقی و کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه اعزام تا با شبمانی عملیات جست‌وجو را انجام دهند.
به گزارش کبنا، مسعود مثنوی اظهار کرد: این تیم‌ها به مدت ۴ شب در محل حادثه حضور و عملیات جست‌وجو را انجام می‌دهند و پس‌ازآن تیم‌های جدید به منطقه اعزام خواهند شد.
مثنوی افزود: برای این تیم‌های تخصصی، امکانات و تجهیزات اسکان با برپایی کمپ اسکان کوهستان پیش‌بینی‌شده که شب‌ها در نزدیکی محل حادثه اسکان و روزها عملیات جست‌وجو را انجام دهند.
وی تصریح کرد: یک فروند بالگرد امدادی سازمان امداد و نجات تا پایان عملیات در استان مستقر بوده و نسبت به عملیات امدادرسانی هوایی و انتقال نیروهای امدادی و تجهیزات موردنیاز اقدام می‌نماید.
مشاور رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بیان داشت: از ابتدای عملیات امدادرسانی در حادثه فوق و در طول ۳۰ روز عملیات تاکنون،‌ تعداد ۱۴۷ تیم امدادی مشتمل بر ۶۱۵ نفر از نجات گران و اعضای تیم‌های واکنش سریع هلال‌احمر از استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، البرز و سازمان امداد و نجات، کوهنوردان یخ و برف فدراسیون کوهنوردی، ارتش و نیروهای مردمی و محلی با قریب به ۱۳۰ سورتی پرواز بالگردهای امدادی جمعیت هلال‌احمر به منطقه اعزام و عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جان‌باختگان را انجام داده‌اند.


کد مطلب: 326919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/326919/جزئیات-سی-امین-روز-امداد-ارتفاعات-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1