کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایان عمر کوچه خاکی در شهر مادوان

27 اسفند 1396 ساعت 15:00


شهردار مادوان گفت: فروردین ۹۷ عملیات آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جهانبخش در گفت‌وگو با کبنا با تبریک پیشاپیش سال نو به همه هموطنان و آرزوی توفیق برای آنها و همچنین خوشامدگویی به مهمانان نوروزی، اظهار کرد: وظیفه رسالت شهرداری خدمات رسانی و سرویس دهی به شهروندان و اولویت اول آن در این برهه زمانی استقبال شایسته و بایسته از مهمانان نورزی است.
شهردار مادوان گفت: با توجه به اینکه شهر مادوان حد فاصل دو شهر توریستی و گردش پذیر یاسوج و سی سخت واقع شده است، شهرداری مادوان خدمات شایسته ای در زمینه های مختلف به همشهریان ارائه داده و در این مقطع این خدمات برای اثبات مهمان نوازی مردم خوب و فهیم این شهر مضاعف خواهد شد.
جهانبخش افزود: مهمترین اقدامات این شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی که در حال انجام است، عبارتنداز؛ تنظیف و پاکسازی محیط شهر و عابر و خیابان‌ها، آذین‌بندی و نورپردازی خیابان‌های اصلی شهر، کاشت گل و گیاه و درختچه های فصلی و دائمی در بلوار، ترسیم جداول و پیاده‌روها، رنگ آمیزی جداول و خط کشی معابر می‌باشد.
وی همچنین اضافه کرد: آماده کردن ورودی شهر و پاک سازی اراضی خالی نصب انواع بنر در سطح شهر از دیگر اقدامات این شهرداری به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی می‌باشد.
شهردار مادوان گفت:کارکنان این شهرداری در روزهای پایانی سال و در ایام تعطیلات نوروز در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی در حال آماده باش کامل هستند.
وی افزود: در فروردین ۹۷ عملیات آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های خاکی از سرگرفته می شود و این مژده را به مردم خوب شهر مادوان می‌دهم که بعد از اتمام این عملیات هیچ خیابان و کوچه‌ی خاکی در سطح شهر نداریم.
جهانبخش ادامه داد: عملیات لکه گیری آسفالت خیابان‌ها به منظور ترمیم نوارهای حفاری و رفع چاله ها در خیابان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی پروژه‌های دیگری من جمله ایجاد دیوار حفاظتی در مسیر دره آبرفتی، ایجاد سالن همایش شهر و تکمیل ساختمان آتش‌نشانی را در اولویت کاری شهرداری مادوان دانست.


کد مطلب: 326665

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/326665/پایان-عمر-کوچه-خاکی-شهر-مادوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1