کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتضاحِ استیضاح: دنا شرمندۀ فرزندانش زارعی و وکیلی شد

24 اسفند 1396 ساعت 14:24


جواد فروغی فر
۱-هواپیمای آ-تی آر: مبدأ تهران، مقصد یاسوج، تاج استوار و سفیدپوش دنای سرافراز سر خم نیاورد تا برخوردی هولناک رخ دهد و اشکالات و ایرادات ناوگان هوایی، فرودگاه یاسوج و ضعف مدیران و وزیران ناکارآمد را فریاد بزند چون از فریاد فرزندانش ناامید بود و خوب می‌دانست برخی از فرزندانش مطامع دنیوی و منافع و مصالح شخصی خود را بر منافع جمعی ترجیح می‌دهند و سالهاست که معامله گری را پیشهٔ خود نموده‌اند.
۲-فضای احساسی جامعه ملتهب بود و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصاً خانوداده های داغدار منتظر اقدامی در جهت کاستن از آلام سنگین آن‌ها بودند. وزیری که در روز استیضاح در مجلس گفت این حادثه اصلاً در حوزه کاری او نیست به همراه یکی از نمایندگان استان که با کلاه پشمی ترکیه ای که گوشهای وی را هم پوشانیده بود و نتوانست ضجّه‌های مادران و دختران عزادار را بشنود به محل حادثه رفتند. باید پرسید وزیری که مدعی است این حادثه در حوزهٔ تحت مدیریت ایشان نمی‌باشد برای چه به استان و محل حادثه رفتند و همچنین نماینده ای که سؤال و استیضاح وزیر را یک امر احساسی و غیر ضروری می‌دانستند؟

۳-رگ غیرت دو تن از نمایندگانی که این حادثه کمتر به حوزهٔ انتخابیهٔ آنان مرتبط می‌شد به جوش آمد و به خونخواهی هموطنانشان و دنای سرافراز شروع به انجام فرآیند استیضاح وزرای طلبکار و پرمدعا نمودند.
۴-خیلی زود شروع به انجام اینکار نمودند و آن‌ها را به صحن مجلس کشاندند و همچون دنای استوار و سرافراز وزرایی که: «قوم و قول و پول» خود را بسیج کرده بودند به صلابه کشیدند و فارغ از جناح بندی‌های سیاسی و ممانعت فراکسیون متبوعشان مرد مردانه و با غیرت و تعصب و زیرپاگذاشتن خیلی از منافع خود به خونخواهی مردمانشان پرداختند.
۵-اما نمی‌دانستند که به قول محلی: «ککایلشون پشتشون را خالی خواهند کرد» و فکر همه جا را کرده بودند به جز اینجا را. بله واضح تر بگویم علی ربیعی که از تمام ابزار برای نیفتادن استفاده کرد و حتی در مجلس به زبان ترکی نیز سخن گفت تا نمایندگان ترک زبان را ترغیب به رأی دادن به خود کند و با تحریک قومیت‌ها که این این استیضاح را استیضاح لرها می‌نامید با آرای محمدعلی وکیلی و غلام محمد زارعی بر مسند وزارت ماند تا در مقابل تاج!! سرافراز کهگیلیویه و بویراحمد سر خم نیاورد.
۶-کاش! فرزندان دنا که یکی کلاه پشمی که از روز حادثه تاکنون به سرش رفته و در نمی‌آید و آن دیگری که گوشش همچنان در دست فراکسیون امید می‌باشد و ترس از قرار نگرفتن در لیست امید خیلی وقت‌هاست که ناامیدمان کرده کمی از تاج سرافراز دنا!! که حتی در مقابل آسمان!!! هم سرفرود نیاورد غیرت و مردانگی می‌آموختند و مطامع و منافع شخصی را فدای مصالح جمعی و دنای سرافراز را نیز شرمنده خود نمی‌کردند.
بله قطعاً صدای غرش شیران دنا را شنیدند و همین برای ما کافی بوده و هست.


کد مطلب: 325963

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/325963/افتضاح-استیضاح-دنا-شرمندۀ-فرزندانش-زارعی-وکیلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1