کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقدم: ۳۰ هزار متر مربع یاسوج «رفع کچلی» شد

20 اسفند 1396 ساعت 11:38


شهردار یاسوج گفت: ۸۵ درصد کنده‌کاری‌های سطح شهر توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و به‌ویژه آب و فاضلاب شهری انجام می‌شود.
به گزارش کبنا، نستهن مقدم ظهر امروز در نشست ستاد خدمات سفر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در سه ماه گذشته زباله‌ها و نخاله‌های نقاطی از شهر یاسوج مانند بلوار قرنی که هیچگاه به آنها پرداخته نشده بود را جمع‌آوری کردیم.
وی از افزایش ۳۵ درصدی فضای سبز و شن رنگی در سطح شهر یاسوج خبر داد و افزود: ۳۰ هزار مترمربع از فضای سبز شهر یاسوج را رفع کچلی کرده و با شن رنگی تزئین کردیم.
شهردار یاسوج گفت: تمهیداتی اندیشیده شده که گل‌کاری بلوارهای شهر یاسوج تنها معطوف به معابر اصلی نبوده و در معابر فرعی هم انجام شود.
مقدم با بیان اینکه تا امروز حدود دو هزار و ۵۰۰ نقطه شهر یاسوج را لکه‌گیری کرده‌ایم، عنوان کرد: هم‌اکنون اکیپ‌های ما در نقاط مختلف شهر به عملیات لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها مشغول بوده و یک تیم نیز در آبشار یاسوج مستقر شده است.
وی با بیان اینکه خط‌کشی معابر شهر از روز سه‌شنبه انجام می‌شود، ابراز کرد: رنگ‌آمیزی ۱۵ هزار مترمربع از معابر اصلی را نیز در دستور کار داریم.
شهردار یاسوج به کنده‌کاری‌های شهر یاسوج اشاره داشت و عنوان کرد: ۸۵ درصد کنده‌کاری‌ها توسط آب و فاضلاب شهری انجام می‌شود که بسیاری از آسفالت‌ها را پس از کنده‌کاری به حال خود رها کرده و امیدواریم در این رابطه اقدامات ترمیمی لازم را انجام دهد.


کد مطلب: 324587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/324587/مقدم-۳۰-هزار-متر-مربع-یاسوج-رفع-کچلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1