کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح عمرانی در باشت

19 اسفند 1396 ساعت 17:28



بیش از ده پروژه عمرانی شهرداری باشت با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، استاندار ، معاونین ومسئولین شهرستانی افتتاح وکلنگ زنی می شود.
به گزارش کبنا از باشت، لطف الله موسوی شهردار باشت با بیان این خبر اظهار داشت: این مراسم پنجشنبه ۲۴اسفند ماه ۹۶ برگزار می شود.
وی افزود:  افتتاح ساختمان شورای اسلامی شهر، افتتاح دو مهمانسرای شهرداری ، افتتاح ساختمان شماره دو شهرداری ، افتتاح ساختمان مجتمع تجاری اداری شهرداری در ۵طبقه ، افتتاح ایستگاه شهدای آتش نشانی ، رونمایی از خیابان شهید راه خدمت  ایوب مظفری، افتتاح دوفاز بلوار کمربندی باشت ، بازگشایی بلوار ۴۵متری،  افتتاح بلوار ایثارگران به نمایندگی از چند خیابان دیگر از جمله پروژه های افتتاحی شهرداری باشت در این روز است.
موسوی با بیان اینکه تمامی پروژها در کمتر از سه ماه فعالیت آماده بهره برداری شده اند، ادامه داد: اجرای دوفاز فضای سبز ودرختکاری بلوار کمربندی و همچنین آغاز به کار احداث پارک تپه ای نورالشهدا نیز از جمله فعالیت های مهم در مدت زمان مدیریت صد روزه در شهرداری باشت است.
شهردار باشت کلنگ زنی بلوار بیمارستان ۳۲تختخوابی این شهر را از جمله پروژه های پیش بینی شده در این روز برشمرد و ابراز داشت: کلنگ زنی ترمینال باشت و همچنین کلنگ زنی فاز دوم پارک جنگلی شهر باشت نیز در دستور کار است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از دکتر تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ومسئولینی که در اجرای پروژه ها با شهرداری همکاری داشته اند، ابراز داشت: از همکاران خدوم اداری و خدماتی در شهرداری باشت که هر موقع نیاز بود آماده و پای کار بودند و از همشهریان عزیز که در این مدت به ما لطف ومحبت کرده و با تعامل با این دستگاه زمینه پیشرفت در امور اجرایی شهرداری را فراهم آوردند تقدیر و تشکر می نمایم و پذیرای هر گونه نقد و پیشنهادی جهت پیشرفت در امور شهری هستیم.
شهردار باشت در پایان با تبریک سال ۹۷ ابزار امیدواری کرد مسافران نوروزی در سفر به این شهر اوقات خوب و خوشی را سپری نمایند.


کد مطلب: 324370

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/324370/کلنگ-زنی-افتتاح-چندین-طرح-عمرانی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1