کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پشت پرده انتشار کلیپی بر علیه مدیرکل آموزش و پرورش / سجادی: این اقلام هیچ ربطی به آموزش و پرورش ندارد / هدیه خیرین بود / متأسفم برای برخی

16 اسفند 1396 ساعت 23:16


 
دبیر اجرایی موسسه نهضت سبز زاگرس تاکید کرد: لباس‌هایی که در مناطق محروم توزیع و در آن کلیپ منتشر شده، مربوط به خیرین است و هیچ ربطی به اداره‌کل آموزش و پرورش و مدیرکل آن ندارد.
امید سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در خصوص کلیپی که در فضای مجازی مبنی بر توزیع لباس‌هایی در مناطق محروم استان به ویژه منطقه زیلایی و سیلاب‌کلوار که گفته می‌شد از طرف هادی‌ زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است، توضیح داد و گفت: موسسه نهضت سبز زاگرس همواره در مناطق مختلف محروم استان کالاهایی نظیر کیف، کفش و لوازم التحریر را بین دانش‌آموز نیازمند که به همت خیرین سراسر کشور تأمین شده است، توزیع می‌کند.
وی در ادامه گفت: این موسسه بیش از هزار دانش‌آموز نیازمند را تحت پوشش قرار داده است.
دبیر اجرایی نهضت سبززاگرس افزود: توسط خیرین سراسر کشور یک کامیون با محتویاتی از قبیل لباس‌های نو و دست‌ دوم مرتب و پتو به استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد که ما توانستیم بخشی از این اقلام را تفکیک و لباس‌های نو را از دست دوم جدا و بسته‌بندی کردیم.
وی ادامه داد: اما به دلیل حجم زیاد کالاها نتوانستیم همه این اقلام را تفکیک‌ کنیم. در نهایت لباس‌ها و سایر کالاها را بسته‌بندی کردیم و به دلیل اینکه این موسسه از امکانات لازم از جمله خودروی مناسب برخوردار نبود، از برخی مسوولان و رابطین آموزش و پرورش خواستیم که در توزیع این اقلام یاری گر ما باشند.
سجادی تاکید کرد: این لباس‌ها به هیچ وجه ربطی به آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و شخص مدیرکل آن ندارد.
 
وی گفت: اخیراً موسسه نهضت سبز زاگرس بیش از ۱۵۰ جفت کفش نو را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع رد.
دبیر اجرایی نهضت سبز زاگرس تصریح کرد: بخش زیادی از اقلام ذکر شده «نو» و مابقی هم لباس‌های دست دوم اما مرتب بودند.
سجادی با ابراز تأسف از انتشار این کلیپ، افزود: متأسفانه برخی با این اقدامات نادرست و ناپسند ضمن زیر سووال بردن این گونه کارهای خیر و خداپسندانه با آبروی مسلمانان و اشخاص حقیقی و حقوقی بازی می‌کنند که امید می‌رود مسوولان مربوطه برخوردهای لازم را با این افراد داشته باشند.
سجادی تاکید کرد: خیرین سراسر کشور همواره کالاهایی را در اختیار نهضت سبز زاگرس قرار می‌دهد که آن را در مناطق محروم و بین مردم نیازمند توزیع کند که این لباس‌ها نیز از جمله این اقلام بودند.
به گزارش کبنا، یکی از مسوولان دبیرستان منطقه سیلاب‌کلوار با انتشار «کلیپی» از مدیرکل آموزش و پرورش گلایه کرد و مدعی شد به جای اینکه خود از این منطقه سرکشی کند، لباس‌های نامناسبی را ارسال کرده که هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: محتویات این کلیپ خلاف حق و حقیقت بود و از طریق مجاری قانون پیگیری خواهم کرد.
 


کد مطلب: 323435

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/323435/پشت-پرده-انتشار-کلیپی-علیه-مدیرکل-آموزش-پرورش-سجادی-این-اقلام-هیچ-ربطی-ندارد-هدیه-خیرین-متأسفم-برخی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1