کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احداث مجتمع توان‌بخشی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد بعد از ۱۲ سال/ قدردانی از تلاش «موسی خادمی»

16 اسفند 1396 ساعت 22:31


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجتمع توان‌بخشی و فرهنگی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مساحت ۵ هزار مترمربع و بااعتبار حدود ۱۴ میلیارد تومان در یاسوج احداث می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید منصور موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۲۵ برنامه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت شهدا از نهم اسفندماه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
موسوی افزود: به مناسبت بزرگداشت شهدا برنامه‌های سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی نمایشگاه نقاشی، همایش پیاده‌روی، مسابقات کتاب‌خوانی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، غرس نهال به یاد شهدای استان، همسران و مادران شهید، برگزاری یادواره شهدا در باشت، بهمئی و دهدشت، مسابقات ورزشی، عطرافشانی گلزار مطهر شهدای، دیدار با استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان در استان برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: ۲۲ اسفندماه سال جاری ساختمان‌های اداری چهار شهرستان افتتاح می‌شود، و همچنین ۹۲ درصد گلزار شهدای در استان ساماندهی شده است.
موسوی گفت: مجتمع توان‌بخشی و فرهنگی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به مساحت ۵ هزار مترمربع و بااعتبار حدود ۱۴ میلیارد تومان در یاسوج احداث می‌شود، این مجتمع بعد از ۱۲ سال با تأمین اعتبار از سوی «سید موسی خادمی» استاندار قبلی کهگیلویه و بویراحمد کار ساخت آن آغاز می‌شود.
وی بابیان اینکه ۲۹ هزار سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است، اظهار داشت: در اجرای طرح سپاس با شعار «نیایید ما می‌آییم» بیش از ۴ هزار و ۶۹۳ مورد سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران توسط مسئولان استان صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: امسال مستمری ۲۴۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر را برقرار کردیم، و همچنین برای ۴۸۵ نفر از والدین شهدا در قالب حق مراقبت مشخص‌شده است.


کد مطلب: 323431

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/323431/احداث-مجتمع-توان-بخشی-بنیاد-شهید-کهگیلویه-بویراحمد-بعد-۱۲-سال-قدردانی-تلاش-موسی-خادمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1