کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

غرس نهال در خلیج فارس / جهانبخش: فرهنگ درختکاری باید ترویج داده شود / پیام: احداث پارک بزرگ در مادوان

16 اسفند 1396 ساعت 13:12


به مناسبت روز درختکاری و با حضور شهردار و اعضای شورای شهر مادوان چند اصله نهال در خیابان خلیج فارس غرس گردید.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور «داریوش جهانبخش» شهردار مادوان، اعضای شورای شهر و «حاتم پیام» معاون اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز درختکاری دو اصله نهال غرس گردید.
داریوش جهانبخش شهردار مادوان در آئین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تسلیت جانباختگان حادثه هوایی یاسوج، اظهار کرد: درختکاری یک کار بسیار حسنه است که باید در این راستا نهادهای فرهنگی، مردمی و رسانه‌ها فرهنگ سازی لازم را داشته باشند.
وی تصریح کرد: به پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های فرزندان ایران اسلامی برای سرافرازی خلیج همیشه فارس امروز نیز به یاد شهدا و همه کسانی که برای ایران اسلامی جانفشانی کردند، دو اصله نهال در خیابان خلیج فارس شهر مادوان غرس گردید.
شهردار مادوان حفظ منابع طبیعی و محیط زیست را یک وظیفه ملی عنوان کرد و گفت: مقدمات لازم برای احداث یک پارک بزرگ در این شهر انجام گرفته است.
وی در ادامه با قدردانی از اداره‌کل منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد افزود: متأسفانه عده‌ای شبانه به منابع طبیعی شهر مادوان دست درازی می‌کنند تا با تغییر کاربری منفعت‌های را برای خود به دست بیاورند.
جهانبخش گفت: با مسوولان مربوطه در این زمینه صحبت‌های لازم شد و اقدامات خوبی هم در حفاظت از منابع طبیعی این منطقه صورت گرفته است.
«حاتم پیام» معاون اجرایی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای شهر مادوان نیز در این آئین با تبریک روز درختکاری به همه تلاشگران عرصه حفاظت از منابع طبیعی، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌ها و رایزنی‌های که با مسوولان محترم منابع طبیعی صورت گرفته، انشاء‌الله در شمال شهر مادوان پارک و فضای سبز با زیر بنای ۷۰ هکتار احداث می‌شود.
پیام افزود: راه‌اندازی این پارک در جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و گذراندن اوقات فراغت شهروندان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. از طرفی سبب پیوند طبیعت با شهر را رقم خواهد زد.
 


کد مطلب: 323199

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/323199/غرس-نهال-خلیج-فارس-جهانبخش-فرهنگ-درختکاری-باید-ترویج-داده-شود-پیام-احداث-پارک-بزرگ-مادوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1