کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش یک بویراحمدی به تخریب‌ «تاجگردون»

14 اسفند 1396 ساعت 23:13


ابوذر صالح نسب در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به برخی از مطالب مطرح شده در سایت‌های خبری در باره اظهارات «تاجگردون» واکنش نشان داد.

به گزارش کبنا، صالح‌نسب نوشت؛ یادداشتی به بهانه تخریب‌های غیراخلاقی اخیر بر علیه دکتر تاجگردون
دلم تنگ است آری دلم تنگ است
در این روزهای پایانی زمستان که عیش باران و فرارسیدن بوی اردیبهشت با مصیبت سوزناک هم آغوشی عاشقانه هموطنانمان با دنای همیشه زندگی بخش و سربلند عجین شده است بیش از همیشه دلم تنگ است.
اما شاید انتظار نداشتم که دلسوزی مردی از جنس بلور٬مردی به نام تاجگردون٬ برای هموطنانم با طرح استیضاح وزیر قدرتمند دولت همفکرش در دفاع از حقوق ملت ایران این گونه با تخریب و بداخلاقی پاسخ داده شود.
جناب اقای دکتر تاجگردون فرزند ارزشمند خطه زاگرس ایران حضرتعالی فرمودین که اگر در شهرستانهای بویراحمد و دنا کاندیدا شوید حتماً به شما اعتماد خواهد شد. نیک بدانید همین الان هم نه تنها خیلی از اهالی بویراحمد که جنابعالی خود از فرزندان این ایل سرافراز هستید شما را موکل و فرزند خوش اقبال خودشان می‌دانند بلکه تمامی خطه زاگرس و شاید تمامی ایران جنابعالی را معمار اقتصاد و توسعه و برنامه ریزی کشور می‌شناسند.
می‌خواهم به عنوان یک بویراحمدی به شما بگویم که نه تنها بویراحمد و دنا و استان بلکه تمام ایران تو را می‌خواند و البته به همان نسبت بزرگی و وسعت نگاه و دانشتان انتظارات هم از شما فراتر رفته است.
مرد بزرگوار ایلمان حال که خداوند فرصت و ملزومات خدمتگزاری را برای جنابعالی فراهم نموده است با توکل بر قادر متعال و با تکیه به توانمندیهای خویش و فرزندان مستعد استان و ایران مسیر توسعه و ترقی این آب و خاک زرخیز و ارزشمند را هموار نمایید و بدانید که مردان بزرگ باید همواره بزرگ بیاندیشند و خویش را از حصار دایره محدود تعصبات خارج سازند چرا که همیشه عده‌ای آماده کارشکنی و منحرف ساختن مسیر توسعه و ترقی هستند.
چشم امید و افتخار این مردم به قلم و تدبیر و صدای رثای حنابعالی در صحن مجلس هست.
"دلم تنگ است
دلم می‌سوزد از باغی که می‌سوزد
نه دیداری نه بیداری
نه دستی از سر یاری
مرا آشفته می‌دارد چنین آشفته بازاری
تمام عمر بستیم و شکستیم
به جز بار پشیمانی نبستیم
جوانی را سفر کردیم تا مرگ
نفهمیدیم به دنبال جه هستیم
عجب آشفته بازاری است دنیا
عجب بیهوده تکراری است دنیا"
به امید اینکه روزی دکتر تاجگردون در کسوت رئس جمهوری ایرانمان باشد.
 
**ارادتمند دکتر ابوذر صالح نسب از اهالی بویراحمد همیشه سربلند
 


کد مطلب: 322887

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/322887/واکنش-یک-بویراحمدی-تخریب-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1