کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به مطلب «آقای تاجگردون لطفاً از باشت به گچساران بروید»؛ نویسندهٔ محترم! لطفاً از بویراحمد به تهران بیایید فقط یکبار

14 اسفند 1396 ساعت 15:44


جواد فروغی فر
بعد از انتشار مطلب «آقای تاجگردون لطفاً از باشت به گچساران بروید»؛[کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنا متن زیر را در پاسخ به آن مطلب ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.

دوست خوب نادیده‌ام سلام! از سمت قبلی خودتان در پایان نوشتارتان گفته‌اید. کاش تحلیل و مطالبتان در تراز همان سمت قبلی شما بود ولی به جهت مطلب غیر منطقی و احساسی شما ناگزیر به پاسخ کوتاهی شدم.
۱-اینجانب زاده شهرستان چرام و اصالتاً بویراحمدی هستم و تابحال هم جناب تاجگردون را یکبار از نزدیک ندیده‌ام که شائبه حمایت یا جانبداری از وی در ذهنتان متداعی شود و در بین نمایندگان استان، فقط یکبار حضوری و دو بار تلفنی با نمایندهٔ متواضع و مردمی بویراحمد و دنا هم کلام شده‌ام.
۲-در مطلبتان گفتید که: «شما در فضایی حضور پیدا کردید که رقیب قدر و دارای وزن در میدان حضور نداشت شما در میدانی یکه تازی کردید که مردانی چون هدایت خواه ها، مندنی پورها، سردار هاشمی‌ها، زارعی‌ها، سید باقرها، سید مسعودها، منطقیان ها، لاهوتی‌ها، کامرانی‌ها، زینل زاده‌ها و رضاتوفیقی‌ها، روشنفکرها، بهرامی‌ها، غریب پورها، سید ضیاء هاشمی‌ها، وکیلی‌ها، موحدها و نیکبخت‌ها و دیگر سیاستمداران مدعی استان غایب بودند و برد جنگ نابرابر زیاد چنگی هم به دل نمی‌زند.»
این بخش از مطلب ناپخته شما واجد دو ایراد اساسی است: اولاً آیا رقیب جناب تاجگردون که هم از لحاظ جبههٔ سیاسی، تنها نامزد اصول گرایان بودند و از حمایت همه جانبهٔ آن‌ها برخوردار بودند و هم از لحاظ جبههٔ قومیتی، مورد حمایت ترک زبانان محترم آن دیار بودند را شما بر اساس کدام معیار و ترازو غیر قدر و بی وزن می دانید؟ آیا اگر شخصی در انتخابات پیروز نشود ما مجاز به انگ زدن بی وزن بودن و بی پایگاه بودن هستیم؟ ثانیاً اسامی مردان بزرگی را که نام برده اید-که همه قابل احترام می‌باشند- که جمع حضور تعدادی از آن‌ها بالای ۴۲ سال سابقهٔ نمایندگی مجلس می‌باشند چرا نتوانسته‌اند حتی عضو مؤثر یک کمیسیون مجلس شوند؟ در حالی که جناب تاجگردون پس از دو سال حضور در مجلس، توانستند کرسی ریاست مهم‌ترین کمیسیون مجلس را از نماینده قدرتمند جبههٔ اصول گرایان (دکتر مصباحی مقدم) و در مجلسی که ۹۰ درصد آن را اصول گرایان تشکیل می‌دادند را تصاحب نمایند؟ و آیا رقابت با دکتر حاجی بابایی و دکتر مصری و کسان دیگری که سابقهٔ وزارت دارند و عضو کمیسیون برنامه و بودجه هستند برای کسب ریاست کمیسیون برنامه و بودجه، به مراتب سخت تر از رقابت با بزرگواران مذکور در مطلب شما نمی‌باشد؟ آیا در حضور ۲۹۰ نمایندهٔ مجلس که نام‌های نامی در بین آن‌ها وجود دارد رئیس کمسیون تلفیق مجلس شدن ساده تر از رقابت با اسامی فوق است؟
۳-تقصیر جناب تاجگردون چیست که به خاطر ضعف دیگر نمایندگان استان می‌بایست جور آن‌ها را بکشد؟ اگر نمایندهٔ محترم بویراحمد و دنا به خاطر کمبودهای فرودگاه یاسوج و استفاده از یک هواپیمای از رده خارج در این خط، وظیفهٔ خود را به درستی انجام می‌دادند چه نیازی به ورود جناب تاجگردون به این بحث بود چرا که فرودگاه گچساران دارای امکانات بسیار خوبی می‌باشند که اتفاقاً بهترین ایرلاین ایران (ماهان) در آن پرواز می‌نماید؟
۴-در پایان مطلبتان در یک جملهٔ احساسی فرمودید: «و در نهایت؛ برادرانه عرض می‌کنم که رویای نمایندگی بویراحمد و دنا را برای همیشه از ذهن خود پاک کن چرا که شما را یارای رقابت حتی با یک شیرزن بویراحمدی، که همواره پا به پای شیرمردان ایلشان در همه صحنه‌ها حاضر هستند، نیست.» در جواب باید گفت واقعیت این است که تاکنون شیرمردان سابقی که در کل استان و پس از انقلاب به مجلس راه یافته‌اند نتوانسته‌اند بسان ایشان تأثیرگذار باشند که الان نوبت به شیرزنان ایلمان برسد.
لذا پیشنهاد می‌گردد لطفاً از بویراحمد به تهران بیایید و آن هم فقط یکبار، که قطعاً مطالب زیادی دستگیرتان خواهد شد و دیگر چنین بی مبنا و ناپخته و متعصبانه سخن نخواهید راند و امیدوارم روزی برسد که حقد و حسد و کینه را از دل‌هایمان بیرون کنیم و شاهد نبوغ بیش از پیش فرزندان استانمان در هر کسوت و مقامی باشیم.
--------------------------------------------
دکترای حقوق کیفری و جرم شناسی


کد مطلب: 322798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/322798/پاسخی-مطلب-آقای-تاجگردون-لطفا-باشت-گچساران-بروید-نویسنده-محترم-بویراحمد-تهران-بیایید-فقط-یکبار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1