کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «زینل‌زاده» به سخنان تاجگردون؛ حاضرم مستندلات را ارائه دهم البته نه پشت درب‌های بسته

12 اسفند 1396 ساعت 11:39


شامگاه شب گذشته غلامرضا تاجگردون نماینده  مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در تالار بهار در جمع مردم و مسئولان به گزارش عملکرد سال ۹۶ خود پرداخت.
تاجگردون در مورد نامزدی خود و  شرکت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت، اظهار کرد: اگر احساس کنم کسی بهتر از من می‌تواند به  این مردم خدمت کند من خودم  فضا را برایش آماده می‌کنم و نیازی نیست که کاندیداها اقدام به قشون کشی و مزاحمت برای مردم ایجاد کنند.

اردلان زینل زاده شهردار سابق گچساران با ارسال متنی به پایگاه خبری کبنانیوز نسبت به سخنان کنایه‌دار تاجگردون واکنش نشان داده است.
متن به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر تاجگردون
نماینده محترم مردم شهرستان‌ها گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید.  احتراماً عطف به سخنان جنابعالی در برنامه ارایه عملکرد مورخ   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ با حضور جمعی از مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت، مبنی بر اعلام حمایت از کاندیدای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی که توانایی خدمت بیشتری داشته باشد.
اینجانب اردلان زینل زاده آماده ارایه مستدلات مربوطه می‌باشم. مشروط به دعوت و حضور عامه مردم فهیم شهرستان‌های گچساران و باشت در یک مکان عمومی به تشخیص و حضور حضرتعالی، نه پشت درهای بسته باشد، تا مردم به قضاوت نشینند.
 
 
 


کد مطلب: 322193

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/322193/واکنش-زینل-زاده-سخنان-تاجگردون-حاضرم-مستندلات-ارائه-دهم-البته-نه-پشت-درب-های-بسته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1