کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظر «خداداد غریب‌پور» در باره سانحه هوایی یاسوج؛ همه داغداریم، استان راه‌ درازی دارد (+تصاویر)

11 اسفند 1396 ساعت 2:19


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت: اقدامات تکمیلی در حوزه‌های مختلف برای توسعه و آبادانی استان کهگیلویه و بویراحمد باید انجام بگیرد.

خداداد غریب‌پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار کبنا در یاسوج، با تسلیت جانباختگان عده‌ای از هموطنان‌مان را در سانحه هوایی یاسوج به خانواده‌های داغدار آنان، اظهار کرد: این حادثه، مصیبت بزرگی برای عموم مردم کشورمان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بود و امروز هم با همراهی جمعی از بزرگواران با خانواده‌های مصیبت دیده آن عزیزان دیداری داشتیم جهت ابراز همدردی.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در ادامه با بیان اینکه تا علت حادثه مشخص نشود، نمی‌توان هیچ‌گونه اظهار نظری کرد، افزود: منطقه ما به دلیل کوهستانی بودن، اقلیم و توپوگرافی خاصش، شرایط منحصراً به فردی دارد، این شرایط فرودگاه یاسوج را تحت تأثیر خواهد گذاشت.


غریب‌پور تصریح کرد: فعلاً نمی‌توان هیچ قضاوتی در باره این حادثه کرد و با دلیل و دلایل آن مشخص شود و بعداً برای رفع نواقص و مشکلات اقدام کرد.
وی با قدردانی از مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد، نیروهای امدادی، کوهنوردان و سایر کسانی که برای پیدا کردن اجساد و انتقال آنها تلاش کردند، افزود: به همه مسوولان و نیروهای امدادی عرض خسته نباشید، و خدا قوت دارم که بر روی این مسئله تمرکز کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در ادامه با بیان اینکه استان ما در حال توسعه است، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج راه درازی دارد که به توسعه برسد.
غریب‌پور افزود: در همه بخش‌ها خدمات خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که باید اقدامات تکمیلی در حوزه‌های مختلف به ویژه زیرساخت‌ها نیز انجام بگیرد.
وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری، گفت: عمق محرومیت در استان ما زیاد بود و با وجود خدمات خوبی که انجام گرفته، باز لازم است که تلاش‌ها بیشتر شوذ.
به گزارش کبنا، در ادامه سید باقر موسوی، خداداد غریب و جمعی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و فرهنگی با خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی یاسوج دیدار کردند.


کد مطلب: 321908

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/321908/نظر-خداداد-غریب-پور-باره-سانحه-هوایی-یاسوج-همه-داغداریم-استان-راه-درازی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1