کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش «سید باقر موسوی» به سانحه‌ هوایی یاسوج؛ امیدوارم با سهل‌انگاری باعث رنج و عذاب مردم نشویم

11 اسفند 1396 ساعت 0:25


نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: نباید با سهل‌انگاری، سوء‌مدیریت‌ها و ندانم‌کاری‌هایمان باعث رنج و عذاب مردم شویم.
 
سید باقر موسوی‌جهان‌آباد در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار کبنا در یاسوج، با تسلیت جانباختگان سانحه هوایی یاسوج به خانواده‌های داغدار آنان، اظهار کرد: عرض تسلیت دارم خدمت همه مردم ایران به ویژه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، حادثه بزرگ و جانسوزی است و از خداوند منان می‌خواهم که به خانواده‌های داغدیده که هنوز در انتظار پیکرهای عزیزان‌شان هستند، صبر و استقامت دهد تا بتوانند این درد بزرگ را تحمل کنند. به هر حال این حادثه بسیار غم‌انگیز بود برای مردم کشورمان و استان‌مان.
نماینده ادوار پنجم و ششم مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: امیدوارم این حادثه همه ماها و مسوولان را از خواب بیدار کند، بالاخره حرمت انسان‌ها و جان‌ انسان‌ها، ارزش و قیمت انسان‌ها بسیار بالاتر از این است که بخواهیم خدای نکرده با سهل‌انگاری، سوء مدیریت‌ها و ندانم‌کاری‌هایمان باعث رنج و عذاب مردم نشویم.

موسوی جهان‌آباد ادامه داد: بالاخره لازم است که درس و عبرت بگیریم که دیگر این حوادث تکرار نشود و مردم شاهد آنان نباشند.
وی در پاسخ به سووالی در خصوص وضعیت فرودگاه یاسوج، تجهیزات آن و فرسودگی صنعت هوایی، اظهار کرد: بدون تردید در فرسودگی هواپیما‌ها و برخی امکانات شکی نیست و مشکلاتی داریم.
نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا با تاکید بر اینکه کاستی‌ها و کم و کسری‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: همانند سایر مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف داریم، به لحاظ صنعت هوایی نیز با مشکلاتی روبرو هستیم. امیدوارم با بازنگری و پیدا کردن علت و عوامل این حادثه، ریشه‌ای مشکلات را برطرف کنیم. مبارزه با معلول مشکلاتی را حل نخواهد کرد، لذا باید علت و عوامل اینگونه حوادث پیدا شود.
وی تاکید کرد: اگر ما علت اینگونه مشکلات را پیدا کردیم، می‌توانیم راهکارهای مناسب و منطقی برایش پیدا کنیم.


کد مطلب: 321546

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/321546/واکنش-سید-باقر-موسوی-سانحه-هوایی-یاسوج-امیدوارم-سهل-انگاری-باعث-رنج-عذاب-مردم-نشویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1