کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقدم: راهی نداریم باید جمع شوند / امنیت جان و مال مردم در خطر است/ هر لحظه منتظر بحران هستیم/ مشوق‌های «مقدم» برای خانواده‌های یاسوجی

9 اسفند 1396 ساعت 13:37


شهردار یاسوج گفت: جمعه بازار فعلی یاسوج به خاطر امنیت و جان مردم باید جمع شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، نستهن مقدم در نشست مشترک کمیسیون حفاری و ستاد بحران شهرستان بویراحمد با بیان اینکه سازه‌های جمعه بازار یاسوج ناایمن است، اظهار کرد: هر لحظه منتظر یک بحران در جمعه بازار هستیم به دلیل وجود سازه‌های ناایمن و تأسیسات غیراصولی برق و کالاهای که در این مکان عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از مجوزهای داده شده در این جمعه بازار  در حال فعالیت هستند، بیان کرد: هر کس با سلیقه خود غرفه‌های را تقسیم کرده‌اند و عده‌ای صرفاً سودجویی می‌کنند و توجهی به امنیت غرفه‌ها ندارند.

وی تصریح کرد: ما راهی جزء برچیدن جمعه بازار به دلیل امنیت جان و مال مردم ساکن در این بازار نداریم.
شهردار یاسوج به محل دفن زباله دوپشته دشتروم اشاره کرد و گفت: این مکان به هیچ وجه بهداشتی و اصولی نیست و باید در این رابطه چاره‌اندیشی کرد.
وی افزود: آگهی کشوری در این رابطه داشتیم، اما هنوز هیچ سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام امادگی نکرده است.
مقدم به برنامه‌های شهرداری یاسوج برای تفکیک زباله‌ها پرداخت و گفت: ما برنامه‌های از قبیل مشوق‌های برای خانواده‌ها در نظر گرفتیم که زباله‌های خودشان را تفکیک کنند.
 


کد مطلب: 321129

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/321129/مقدم-راهی-نداریم-باید-جمع-شوند-امنیت-جان-مال-مردم-خطر-لحظه-منتظر-بحران-هستیم-مشوق-های-خانواده-های-یاسوجی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1