کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«عریان» رسماً سکاندار دانشگاه یاسوج شد / غیبت معنادار رئیس ستاد «روحانی» و حضور رئیس ستاد «رئیسی» (+تصاویر)

8 اسفند 1396 ساعت 10:42


مراسم تودیع و معارفه روسای دانشگاه یاسوج با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور شریعتی‌نیاسر معاونت آموزشی وزارت علوم، نظری معاون سیاسی استاندار، گوهرگانی معاون امور اقتصادی روسای دانشگاه‌های استان، مدیران‌کل ادارات، حجت‌الاسلام پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری و جمعی زیادی از اساتید و کارکنان دانشگاه  مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه یاسوج برگزار شد.
حجت‌الاسلام مقدم نماینده ولی فقیه در دانشگاه یاسوج در این مراسم با تسلیت جانباختگان سانحه هوایی یاسوج، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد انسان‌های شاخص و شایسته‌ای دارد و تغییر مدیران امر طبیعی است.
وی با بیان اینکه نیت انسان‌ها در انجام کارها مهم است، افزود: آقای دکتر رحیمی و دکتر رمضانی تلاش و توان خودشان را برای انجام کارها در این دانشگاه انجام دادند و امیدوارم تلاش‌های آنان در دانشگاه مرکز استان سبب عاقبت به خیری خودشان و فرزندانشان باشد.
حجت‌الاسلام مقدم با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها زودگذر است، بیان کرد: اگر انسان‌ها مسوولیت‌ها را تکلیف بدانند، تغییرها برای آنها ثواب هم دارد.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استان عشیره‌ای و طایفه‌ای است، گفت: مدیریت کردن در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت است و به دلیل مسائل قومی و قبیله‌ای توقعات گوناگونی از یک مدیر دارند، لذا هر کس در اینجا کار کند، در تهران حتماً می‌تواند مدیریت کند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه یاسوج تصریح کرد: اینجا استان کوچک و طایفه‌ای است و به همین دلیل مردم اینجا بسیار مطالبه‌گر هستند و  عمر مدیریت‌ها هم کوتاه است.
وی گفت: در مورد دانشگاه این‌ روزها کسبه‌ها هم نظر می‌دهند.
به گزارش کبنا، احمد عریان طی حکمی از سوی وزیر علوم به عنوان رئیس دانشگاه یاسوج منصوب شد. همچنین از خدمات محمودرضا رحیمی رئیس سابق این دانشگاه تجلیل به عمل آمد.
 
حضور حجت‌الاسلام پناهی رئیس ستاد انتخابات رئیسی در این مراسم از نکات جالب این مراسم بود که تقریباً همه رسانه‌ها در مورد آن با هم بحث و گفت‌وگو می‌کردند.
همچنین غیبت سیدضیاء رضاتوفیقی رئیس ستاد حسن روحانی نیز جای تأمل داشت.


کد مطلب: 320556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320556/عریان-رسما-سکاندار-دانشگاه-یاسوج-غیبت-معنادار-رئیس-ستاد-روحانی-حضور-رئیسی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1