کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وسایل نقلیه‌ی معیوب از اردوی راهیان‌نور خارج می‌شود / رتبه چهارم کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری اردوی راهیان‌نور

8 اسفند 1396 ساعت 1:45



رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از رتبه چهارم کاروان راهیان‌نور دانشجویی این استان در سطح کشور خبر داد.


IMG_9070.JPG
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی‌مطلق در جمع شورای آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور روسای دانشگاه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته اردوهای راهیان نور دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد  با ارزیابی های که در «مقیاس کیفی،کمی و هم به لحاظ مدیریتی اردوها" توسط نماینده های وزارت علوم،وزرات بهداشت و نمایندگان دانشگاه آزاد و بازرسان بسیج دانشجویی در منطقه داشتند، توانستیم رتبه ۴ را در میان استان های کشور کسب کنیم، و از ریاست و  دست اندرکاران قرارگاه دانشجویی استان تجلیل شد و  این مهم ناشی از همکاری های جدی میان مجموعه  دانشگاه های استان بود، خصوصا عزیزان  فرهنگی و جدیتی که خود دانشگاه یاسوج به عنوان مدیریت قرارگاه علم الهدی برای پیگیری مصوبات این قرارگاه داشتند.
مهدوی مطلق افزود: با توجه به بازه آموزشی که در استان ما است، و دانشجویان معمولا از ۲۰ اسفند در دانشگاه ها حضور ندارند ناچاراً اعزام دانشجویان و اردوی راهیان نوراز ۹  اسفند  شروع تا ۲۳ اسفند ادامه خواهد داشت.
وی گفت: ثبت نام اردوی راهیان نور در دانشگاه ها شروع شده و استقبال بسیار زیادی در این زمینه از دانشجویان شاهد هستیم به طوری که در بسیاری از دانشگاه ها تعداد دانشجویان ثبت نامی بسیار بالاتر از سهمیه ی دانشگاه هاست، در این اردوها سعی شده که ۹۰ درصد دانشجویان اعزامی را دانشجویان سال اولی تشکیل دهند و از دانشجویانی که سال های قبل در این اردوها حضور داشتند بیشتر در بحث مدیریت و خادم الشهدایی کاروان ها استفاده شود.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اولین کاروان اعزامی از استان ما کاروان خواهران دانشگاه های شهر یاسوج است که چهارشنبه صبح از گلزار شهدای یاسوج بدرقه خواهند شد.
سلامت فنی وسایل نقلیه را متخصصان و بازرسان راهنمایی و رانندگی چک خواهند کرد
IMG_9067.JPG

مهدوی مطلق در خصوص مسائل ایمنی و امنیتی اردوی راهیان نور دانشجویی تاکید کرد: در حوزه ایمنی وسایل نقلیه و ترابری با پلیس راه و راهنمایی و رانندگی توافقات لازم انجام گرفته و بازرسان راهنمایی و رانندگی قبل از اعزام کاروان ها همه ی وسیله های نقلیه را چک خواهند کرد و اگر ماشینی از کاروان مشکل داشت از برنامه اعزام خارج خواهد شد و وسیله ای سالم جایگزین آن خواهد شد.
وی افزود: سعی ما بر این است که در حوزه اجرایی نهایت دقت هم در بحث کیفیت و دقت و هم در بحث مدیریت و مسائل امنیتی لحاظ شود تا انشالله این اردوها به نحو احسن برگزار شوند.


کد مطلب: 320505

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320505/وسایل-نقلیه-ی-معیوب-اردوی-راهیان-نور-خارج-می-شود-رتبه-چهارم-کهگیلویه-بویراحمد-برگزاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1