کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری دوره آموزشی« مهارتهای سازمانی و فن آوری اطلاعات» در دهدشت

6 اسفند 1396 ساعت 23:23


دوره آموزشی« مهارتهای سازمانی و فن آوری اطلاعات »ویژه مدیران تبلیغات اسلامی سراسر استان با حضور مسولان استانی و شهرستانی در دهدشت برگزار شد.
در این دوره آموزشی به تشریح سیستم های تصمیم یار و دلایل استفاده از آنها و معرفی سیستم‌های خبره و امنیت در حوزه فناوری اطلاعات پرداخته شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه اظهار کرد: باید از فن آوری اطلاعات در زمینه پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... بهره ببریم چرا که اگر در این زمینه سرمایه گذاری نکنیم یقینا دشمن از ما پیشی خواهد گرفت و سرمایه گذاری خواهد کرد که این خود  تهدید جدی برای آینده کشور خواهد بود.حجت الاسلام محمد حسینی طلب با بیان اینکه:فراگیری دانش امنیت در حوزه فناوری اطلاعات امری مهم و ضروری برای همه مدیران است تصریح کرد:امروزه در نظر گرفتن این امر باعث خواهد شد سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی غرب نتواننداز این طریق علیه ما برنامه‌ریزی منفی داشته باشند .
احسان لاهوتی  مدرس این دوره نیز عنوان کرد:برگزاری چنین دوره هایی نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر بخشهای مدیریتی است .لاهوتی با بیان اینکه:امروزه بسیاری از امور مردم ازطریق فضای الکترونیک تحقق پیدا می کند تصریح کرد:مدیران جامعه باید بادقت و سرعت بیشتر  به مهارت آموزی بپردازند.


کد مطلب: 320191

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320191/برگزاری-دوره-آموزشی-مهارتهای-سازمانی-فن-آوری-اطلاعات-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1