کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: من اهل معامله نیستم، بحث ۶۵ مظلومی است که زیر سه متر برف خوابیده‌اند / وقیحانه می‌گویند، استیضاح معامله است/ تا آخر پای استیضاح می‌مانم

12 اسفند 1396 ساعت 11:01


نماینده گچساران و باشت گفت: من اهل معامله نیستم، برخی وقیحانه می‌گویند، استیضاح معامله است.
به گزارش کبنا، غلام‌رضا تاجگردون در ادامه با اشاره به سانحه هوایی تهران به یاسوج و موضوع نامه علیه وزیران را ه وشهرسازی و کار و رفاه اجتماعی گفت: این نامه را تعمدا با دستخط خود منتشر کردم دو وزیری که هم آنها مرا به اسم کوچک صدا می‌کنند و هم من انها را به اسن کوچک صدا می‌زنم و همه تعجب کردند که چرا استیضاح را من نوشتم و امضا کردم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعضی‌ها در استان که به نظر من حالشان خوش نیست هر موضوعی را بهانه می‌کنند و سعی می‌کنند از ان استفاده کنند من یکسال پیش از آقای آخوندی دفاع کردم عمدا در رسانه‌ها منتشر کردم و به نماینده‌ها عرض کردم نمایندگان قدر بدانید کسی را از ملت خود عذرخواهی می‌کند و من فقط به خاطر عذرخواهی وزیر است که امروز از او دفاع می‌کنم.
تاج‌گردون افزود: باید بیایند و بگویند اشتباه کردیم، بگویند این هواپیما نباید پرواز می‌کرد و بگویند ما به سهم خود عذر می‌خواهیم که این بروند پشت سر آن یکی قایم شوند.
وی ادامه داد: اصل موضوع آن ۶۵ مظلومی هستند که در سه متر برف آرمیده‌اند، اصل موضوع جان انسان است نه دوستی من و عباس آخوندی و علی ربیعی، عهد اخوتی با کسی نبسته‌ایم بعد می‌گویند تاج‌گردون این نامه را برای معامله کردن نوشت.
اگر استیضاح توسط تاج‌گردون انجام نمی‌شد، الان چه هجمه‌ای علیه تاج‌گردون انجام می‌شد
تاجگردون در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اصولا اعتقاد ندارم برای خدمت به مردم مرز اصلاح‌طلبی یا اصواگرایی قائل شویم که مردم ناراحت شوند این مسائل را کنار بگذاریم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یک هواپیما سقوط کرده و بعضی‌ خواص نارحت هستند که تاج‌گردون دارد، چکار می‌کند، اما مردم بویراحمد خوشحال هستند، اگر استیضاح توسط تاج‌گردون انجام نمی‌شد، الان چه هجمه‌ای علیه تاج‌گردون انجام می‌شد.
نماینده مردم گچساران و باشت گفت: برخی‌ها نامه استیضاح وزیر را نقد کرده‌اند. بعضی‌ها در استان انگار حالشون خوش نیست. من یکسال پیش از جناب آخوندی دفاع کردم و دلیل دفاع من عذرخواهی وزیر بود. در اتفاق اخیر باید عذرخواهی کند. میگن تاجگردون از استیضاح به دنبال معامله است. اتفاقاً دیگران باید در خصوص بودجه به دنبال معامله با من باشند من اهل معامله با وزیر نیستم وزیر باید با من معامله کند. تا آخر پای استیضاح می‌مانم. وزیر راه و کار تماسی با من ندارند چون می‌دانند کسی نیستم بر سر حقوق مردم کوتاه بیایم.
تاج‌گردون گفت: نه آنها (وزرای راه و کار) چنین انسان‌های کوته‌نظری هستند و ما هم این‌قدر دست و پابسته نیستیم که از وجود ملتمان بگذریم، و وقیحانه بگویند استیضاح معامله است.


کد مطلب: 320088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320088/تاجگردون-اهل-معامله-نیستم-بحث-۶۵-مظلومی-زیر-سه-متر-برف-خوابیده-اند-وقیحانه-می-گویند-استیضاح-آخر-پای-می-مانم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1