کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا نمایندگان استان از پاسخ به سووالات دانشجویان هراس دارند؟

5 اسفند 1396 ساعت 15:11


دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمایندگان این استان با فضای دانشگاهی بیگانه‌اند گفت: از ۳ نماینده برای حضور در جمع دانشجویان دعوت می‌کنیم.

مرتضی جعفری زاده اظهار داشت: حضور نمایندگان مجلس و مسئولان در فضای دانشگاهی مورد انتظار دانشگاهیان بوده و برای قشر جوان و تحصیل کرده بسیار مهم و حائز اهمیت است.
وی با بیان اینکه حضور نمایندگان مجلس استان در دانشگاه‌ها انگشت شمار بوده و رضایت بخش نیست، عنوان کرد: در صورتی به فضای دانشجویی، مطالبات و خواسته‌های بحق مردم پاسخ داده شود علاوه به بازخورد مثبت در فضای جامعه دیگر مردم احساس نیاز به حضور تجمعات خیابانی برای بیان مطالبات و خواسته‌های خود ندارند.
دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تشکل برای حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در پرسش و پاسخ‌های دانشجویی و بیان دستاوردهای و فعالیت‌های انجام شده در طول دوران نمایندگی آقایان غلام‌محمد زارعی، غلام‌رضا تاجگردون و عدل هاشمی‌پور برای پاسخ به دانشجویان وئ تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دعوت می‌شود.
جعفری‌زاده تاکید کرد: به صورت مکتوب از نمایندگان استان برای حضور در جمع دانشجویان دعوت کرده‌ایم و منتظر پاسخ آنان هستیم.
به گزارش کبنا، حدود ۸ روز گذشته دعوت‌نامه‌های زیر برای سه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی ارسال شده که تاکنون آنها برای حضور در دانشگاه پاسخی نداده‌اند.
نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نماینده بویراحمد و دنا هیچ وقت در یک برنامه رسمی دانشجویی که از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته باشد، حضور پیدا نکرده است.
 


کد مطلب: 319634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/319634/آیا-نمایندگان-استان-پاسخ-سووالات-دانشجویان-هراس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1