کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دهبانی‌پور: رسانه‌ها بدون غرض اخبار سانحه هوایی یاسوج را پوشش می‌دادند

12 اسفند 1396 ساعت 1:34


مراسم مسافران بارانی در سوگ عزیزان پرواز ۳۷۰۴ با حضور مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مراسم مسافران بارانی پرواز ۳۷۰۴ (یادبود جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج) با حضور معاون سیاسی استاندار، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، جمع زیادی از چهره‌های سیاسی و فرهنگی استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این مراسم، رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، این حادثه را بسیار ناگوار و تلخ توصیف و اظهار کرد: این برنامه با تلاش  اهالی فرهنگ و هنر و رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی تصریح کرد:امیدوارم هرگز همچنین حوادثی را دیگر در سرزمین ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد نبینیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد رسانه‌ها در زمینه پوشش اخبار سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، گفت: رسانه‌ها همواره در کنار سایر عوامل برای اطلاع رسانی و کاستن درد و آلام این حادثه تلاش کردند.
دهبانی‌‌پور افزود: اگر برخی خبرهای منتشر شده در بعضی از رسانه‌ها، خانواده‌ی جانباختگان را رنجیده، بدانید که رسانه‌ها صرفاً به دنبال اطلاع رسانی بوده‌اند و هیج غرضی نبوده است.
به گزارش کبنا، همچنین در این مراسم محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تسلیت به خانواده‌های مصیب دیده از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج و با بیان اینکه اقدامات تیم‌های امدادی و مسوولان در منطقه سقوط هواپیما ستودنی است، اظهار کرد: کسانی که در عملیات جست‌وجو و انتقال اجساد مسوول بودند، چنان مشتاقانه کارها را پیگیری می‌کردند که گویی حادثه‌ دیدگان اعضای خانواده خودشان بودند.

نظری تاکید کرد: هیچ کوتاهی و قصوری در عملیات جست‌وجو انتقال اجساد ندیدیم و مسوولان و تیم‌های امدادی و همه با تمام توان پیگیر کارها بودند.
وی افزود:همه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم از همان ابتدای این اتفاق ناگوار صورت گرفت، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی و کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه عملیات جست‌وجو و انتقال اجساد به کندی صورت گرفت.

 


کد مطلب: 319627

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/319627/دهبانی-پور-رسانه-ها-بدون-غرض-اخبار-سانحه-هوایی-یاسوج-پوشش-می-دادند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1