کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار «حاج عدل» با خانواده‌های جان‌باختگان سانحه هوایی تهران یاسوج

2 اسفند 1396 ساعت 13:56


نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با حضور در جمع خانواده جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج( صالحی پرور ، دانشی) با آنان ابراز همدردی کرد.
عدل هاشمی پور ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: به خانواده و بستگان جانباختگان حادثه صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و خود را در غم آنان شریک می دانم.
وکیل مردم در خانه ملت اذعان کرد: از ابتدای وقوع حادثه با حضور در جلسه مدیریت بحران کشور ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرارگرفت و البته همچنان در دست بررسی است و در این باره از تمام ظرفیت های موجود و ممکن جهت روشن شدن ابعاد قضیه و پیدا شدن لاشه هواپیما استفاده شده و خواهد شد که خوشبختانه زحمات تا حدودی نتیجه داده و از همه زحمت کشان و دست اندرکاران صمیمانه سپاسگزارم.
سردار هاشمی پور با بیان اینکه تحویل اجساد به خانواده ها کمترین انتظار آنان و در بازگشت آرامش به بستگان وجامعه موثر است، افزود: سرمایه های انسانی ارزشمند و گرانقدری را از دست دادیم که هیچ چیزی جبران کننده آن نیست اما به موکلینم اطمینان میدهم در جهت پیگیری حادثه و بازخواست مسئولان مربوطه به خصوص شخص وزیر راه تمام توان و تلاش خود را به کار می بندم و برای جانباختگان غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از خدای سبحان مسئلت دارم.
عدل هاشمی پور خطاب به دکتر دانشی( متخصص جراحی مغز و اعصاب) گفت: گرچه مصیبت بسیار سنگین و فراتر از تصور است اما دکتر دانشی و خانواده اش روح بزرگی دارند و خدای متعال تسکین عطا می فرمایند.
وی از دکتر دانشی تقاضا نمود برای آرامش روح عزیزانش هم به دیگران تسلی دهد و هم با توکل و تکیه بر خدای بزرگ، خدمتگزاری و شفای بیماران را به ملتی که به آنان عشق می ورزد، انجام دهد.
در پایان خانواده های جانباختگان ضمن تشکر صمیمانه از تلاشها و پیگیری های نماینده خود ، خواستار روشن شدن علل قضیه و برخورد جدی و قاطع با عوامل سانحه بخصوص وزیر راه و شهرسازی شدند.


کد مطلب: 318833

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/318833/دیدار-حاج-عدل-خانواده-های-جان-باختگان-سانحه-هوایی-تهران-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1